نویسنده: deleted account
// جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۳

بازی Overwatch هم‌ اکنون ۷ میلیون بازیکن دارد

Overwatch بازی جدید کمپانی بلیزارد است که بر خلاف انتظارات، مدتی است حسابی بازار بازی‌های ویدیویی را به آتش کشیده است! به تازگی اعلام شده است که تعداد کاربران این بازی به ۷ میلیون نفر رسیده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

آن‌طور که به نظر می‌رسد، اولین بازی سبک FPS (شوتر اول شخص) کمپانی بلیزارد، یعنی Overwatch، موفق شده چند روز پس از انتشار جهانی، تعداد کاربران خود را به ۷ میلیون نفر برساند. این رقمِ ۷ میلیونی مربوط به همه کاربران بازی بر روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 می‌شود. بدیهی است که این رقم مربوط به فروش بازی نمی‌شود و طبیعتا میزان فروش بازی کمتر از ۷ میلیون است؛ چراکه ممکن است چند بازیکن وجود داشته باشند که از یک نسخه استفاده می‌کنند.

بر روی هر سه پلتفرم ذکر شده، Overwatch تا این لحظه به مدت ۱۱۹ میلیون ساعت بازی شده است و با استناد به اطلاعات منتشر شده از بلیزارد و شرکای آن، Overwatch هم‌اکنون یکی از موفق‌ترین بازی‌های منتشر شده در سطح جهانی، در تمام تاریخ محسوب می‌شود؛ البته دقیقا معلوم نیست که چه معیار‌هایی برای نسبت‌دادن این لقب به این بازی، در نظر گرفته شده است.

تعداد بازیکنانِ بالا، تنها مربوط به نسخه اصلی بازی نمی‌شود؛ قبلا هم اعلام شده بود که بیش از ۹/۷ میلیون نفر نسخه بتا بازی را تجربه کرده‌اند. بلیزارد همچنین اعلام کرد که بازیکنان حدودا ۳۲۶ میلیون بار بین شخصیت‌های بازی سوییچ کرده‌اند و ۱۱ میلیون محموله را در بازی تحویل داده‌اند. البته بلیزارد از ارائه هرگونه اطلاعات درمورد دستاوردهای بازیکنان خودداری کرد.

اواخر ماه جاری میلادی حالت «بازی رقابتی» به بازی Overwatch اضافه خواهد شد و محتویات بیشتر نیز برای انتشار در تابستان برنامه‌ریزی شده است. بلیزارد مدتی است بازیکنانی را که در بازی تقلب می‌کنند بن می‌کند و امیدوار است که سکانس‌های Play of The Game این بازی، روز به روز بهبود پیدا کنند.

نظر شما در این‌مورد چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ به‌زودی منتظر بررسی جامع این بازی در زومجی باشید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده