نویسنده: محمد شیرزاده
// شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۱

فیلم سینمایی Batman یک داستان تازه خواهد داشت

به تازگی اخبار جدیدی منتشر شده‌اند که اطلاعات تازه‌ای درباره فیلم سینمایی «بتمن» (Batman) در دسترس هواداران  این شخصیت قرار می‌دهند. در ادامه خبر با زومجی همراه باشید.

مدت زیادی از زمانی که بن افلک در فیلم «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman V Superman: Dawn of Justice) به کارگردانی زک اسنایدر در نقش بتمن ظاهر شد، نگذشته است. انتخاب بن افلک در نقش بتمن، در کنار انتخاب شدن مایکل بی جوردن در نقش جانی استورم در فیلم «چهار شگفت انگیز» (Fantastic Four) جزو بحث برانگیزترین انتخاب‌های بازیگران کمیک بوکی شناخته می‌شوند. اما پس از پخش فیلم «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» یکی از معدود نقاط قوت فیلم، حضور بن افلک در نقش بتمن بود. با این ویژگی مثبت، افلک در حال حاضر آماده شده تا در فیلم جداگانه بتمن نویسندگی، کارگردانی و بازی کند و این امر برای این بازیگر برنده اسکار یک چالش خواهد بود.

مدتی است که هواداران در حال حدس و گمان‌های مختلف درباره داستانی هستند که افلک می‌خواهد برای این فیلم انتخاب کند. با این حال به نظر می‌رسد پاسخ این سوال، هیچ کدام از حدس و گمان‌ها نیست. افلک در مصاحبه‌ای که به تازگی داشته است درباره فیلم سینمایی بتمن صحبت‌هایی انجام داد. وی در مصاحبه خود گفت:

فکر می‌کنم کاری که می‌خواهم انجام دهم دقیقا مشابه کاری است که زک اسنایدر در «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» انجام داده و این یعنی می‌خواهم داستان‌های بزرگ کمیک بوکی را در کنار یکدیگر قرار دهم و یک داستان تازه بسازم. نمی‌خواهم که هواداران از قبل داستان را بدانند، ولی چیزهای بسیار شگفت‌انگیزی از کمیک‌ها قرض خواهم گرفت.

در «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» المان‌های داستانی مختلفی از کمیک‌های کلاسیک فرانک میلر قرض گرفته شد اما در عین حال ایده‌های تازه‌ای نیز مورد استفاده قرار گرفتند. اینکه داستان فیلم به خوبی عمل کرد یا نه، به نظر هوادار بستگی دارد ولی به نظر می‌رسد افلک قصد دارد به جای اینکه از یک داستان استفاده کند، بهترین المان‌های چند داستان بتمن را در فیلم خود مورد استفاده قرار دهد.

از طرفی، ایده افلک خیلی با عقل جور در می‌آید. با این همه، هواداران کمیک بوکی، احساساتی‌ترین هواداران دنیا هستند و وقتی تغییرات عمده در داستان‌های مورد علاقه خود می‌بینند، از سازندگان شاکی می‌شوند. با این حال ما شاهد فیلمی خواهیم بود که بسیار شلوغ و پر شخصیت خواهد بود و از سوی دیگر  افلک برای کارگردانی و نویسندگی جوایز زیادی برنده شده و به نظر می‌رسد بتواند از پس این فیلم بر بیاید.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده