نویسنده: سجاد پاک آیین
// شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۳

کنترلر استیم ۵۰۰ هزار واحد فروش داشته است

شرکت ولو با انتشار پستی در وبلاگ شرکت خود اعلام کرد کنترلر استیم تاکنون بیش از ۵۰۰.۰۰۰ واحد به فروش رفته است و این کنترلر تا روز ۱۸ خرداد با قیمت ۳۵ دلار فروخته خواهد شد. با زومجی در ادامه‌ی خبر همراه باشید.

شرکت ولو در پست جدید خود در وبلاگ استیم اعلام کرد این شرکت توانسته است بیش از ۵۰۰.۰۰۰ واحد کنترلر استیم را به فروش برساند. کنترلر استیم، یک کنترلر بی‌نظیر است که شرکت ولو برای سازگاری تمامی سبک‌های بازی مانند سکوبازی، شوتر و استراتژیک برای رایانه‌های شخصی ساخته است و فروش عمومی کنترلر استیم از ماه آبان سال ۱۳۹۴ شروع شده است.

براساس پست وبلاگ استیم، شرکت ولو قصد دارد در بروزرسانی آینده این کنترلر امکان تنظیمات بیشتری برروی کنترلر استیم ایجاد کند. بازیکنان می‌توانند عملکرد‌های جدیدی مانند کلیک و نگهداشتن دکمه (press and hold)، دوبار کلیک و تاگل کردن را در کنترلر استیم فعال کنند. به عنوان مثال در بازی Doom، ساخته شرکت اید سافت‌ور، بازیکنان می‌توانند با فشار دادن یک دکمه توپ جنگی خود را بچرخانند.

شرکت ولو قول داده است که در آینده ویژگی‌ها و کاربردهای جدیدی را به استیم کنترلر اضافه خواهد کرد. این شرکت همچنین از بازیکنان تقاضا کرده است بازخوردهای خود نسبت به کنترلر استیم را با شرکت ولو درمیان بگذارند تا آنها بتوانند بهترین استیم کنترلر را بسازند.

استیم کنترلر با قیمت معمولی ۵۰ دلار به فروش می‌رود، اما فروشگاه گیم‌استاپ این کنترلر را در مدت محدودی با قیمت ۳۵ دلار به فروش خواهد رساند. تخفیف ۳۵ دلاری فروشگاه گیم‌استاپ برروی کنترلر استیم تا روز ۱۸ خرداد ادامه خواهد داشت.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده