نویسنده: محسن بیگی نیا
// شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

بازی APB Reloaded برای ایکس باکس وان عرضه شد

APB Reloaded، بازی آنلاین رایگان (Free-to-Play) با موضوع پلیس علیه مجرمان، اکنون روی کنسول ایکس‌باکس وان قابل تهیه است. سال گذشته شرکت دیپ سیلور و استودیوی ریلودد گیمز از آمدن این بازی روی کنسول‌ها خبر داده بودند. با زومجی همراه باشید.

ریلودد گیمز (Reloaded Games) و ریونزکورت (Ravenscourt)، به ترتیب سازنده و ناشر APB Reloaded، اعلام کردند که این بازی اکنون روی ایکس‌باکس وان قابل تهیه است. عرضه‌ی بی‌سروصدای APB Reloaded روی ایکس‌باکس وان آغاز کار این بازی آنلاین چند نفره‌ی گسترده (MMO) روی کنسول‌ها است که در اوایل سال ۲۰۱۵ اعلام شده بود.

APB Reloaded را می‌توان به صورت رایگان دانلود کرد اما برای تجربه‌ی آن به حساب کاربری ایکس‌باکس لایو گلد نیاز خواهید داشت. کاربران می‌توانند پول رایج داخل بازی را برای استفاده‌ از گزینه‌های شخصی‌سازی گسترده‌ی در بسته‌هایی با رنج قیمت ۴/۹۹ تا ۱۹۹/۹۹ دلاری خریداری کنند.

در APB Reloaded گیمرها می‌توانند انتخاب کنند تا در صف مجریان قانون که وظیفه دارند آرامش را در شهر سن پارو برقرار کنند قرار بگیرند یا اینکه در نقش مجرمین ظاهر شده و در سرقت، خرابکاری و سایر رفتارهای بد آنها مشارکت کنند.

apb_reloaded

نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی با بسته‌ی بنیانگذاران (Founders Pack) عرضه خواهد شد، بسته‌ای متشکل از آیتم‌های رایگان درجه یک که در صورت اتصال گیمرها به سرورهای بازی تا ۳۰ روز آینده برایشان آزاد می‌شوند. آن دسته از افرادی که در ۳۰ روز اول بیش از ۱۰ ساعت APB Reloaded  را بازی کنند عنوان و پوسته‌هایی انحصاری برای سلاح‌هایشان دریافت خواهند کرد.

APB Reloaded از سال ۲۰۱۱ برای سیستم عامل ویندوز قابل تهیه بوده است. این بازی که در ابتدا با نام APB: All Points Bulletin شناخته می‌شد، توسط استودیوی ریل‌تایم ورلدز (Realtime Worlds) ساخته شده و الکترونیک آرتز (EA) نیز مسئولیت انتشار آن را به عهده گرفت. دیوید جونز، که در ساخت بازی‌های اصلی سری Crackdown و Grand Theft Auto مشارکت داشته است، مسئولیت طراحی بازی APB را به عهده داشت. این بازی MMO تنها به مدت ۳ ماه  پس از عرضه‌اش در سال ۲۰۱۰ توانست دوام بیاورد، اما در ادامه شرکت K2 Network حقوق APB را خریداری کرد و با عرضه‌ی آن به عنوان یک بازی رایگان زندگی دوباره‌ای به آن بخشید.

شرکت دیپ سیلور (Deep Silver) و استودیوی ریلودد گیمز سال گذشته از نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی APB: Reloaded رونمایی کرده بودند.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده