// شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۱

ورود استودیو سازنده Dying Light و Dead Island به حوزه نشر بازی

به تازگی استودیو تک لند اعلام کرده است که سعی دارد علاوه بر فعالیت در زمینه ساخت بازی‌ها به حوزه نشر آن نیز وارد شود و شانس خود را در این زمینه بیازماید. با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

بسیاری از ما تک لند را به خاطر ساخت بازی‌هایی از جمله Dying Light و Dead Island می‌شناسیم، حال این استودیو اعلام کرده که قصد وارد شدن به حوزه نشر بازی‌ها را دارد. برنامه آن‌ها در این زمینه انتشار دو بازی بزرگ چندپلتفرمه و چهار بازی دیجیتالی در هر سال است. همچنین اعلام شده استودیو به زودی برنامه دقیق خود در این زمینه را منتشر می‌کند.

در ادامه صحبت  پاول مارچیوکا، مدیر اجرایی تک لند، را در خصوص این زمینه می‌خوانیم:

به عنوان سازنده، سال‌های بسیاری در این زمینه فعالیت کرده و با ناشرهای بزرگ و قدرتمندی همکاری داشته‌ایم. بنابراین ما به خوبی می‌دانیم که چه چیزی باعث یک همکاری کارآمد و رضایت بخش بین دو طرف می‌شود. بعد از این که تیم ما توانست به شکل موفقیت آمیزی کمپین تبلیغاتی گسترده بازی Dying Light و بسته‌الحاقی The Following را پشت سر بگذارد، به این دید رسیدیم که می‌توانیم در این زمینه فعالیت موثری داشته باشیم. حال قصد ما این است که از تمام تجربیات که اندوخته‌ایم در راه کمک به سایر سازندگان کمک کنیم.

او صحبت‌های خود را به این شکل پایان داد:

ما به فلسفه انعطاف پذیری در زمینه نشر اعتقاد داریم؛ جایی که احترام به گیمران حرف اول را میزند. هدف ما سرمایه گذاری بر روی بازی‌های است که شاید به صورت مستقل ساخته شوند، ولی از لحاظ سرگرمی بسیار ارزشمند هستند.

منبع: Attack Of The Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده