نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳

سرپرست نویسندگان بازی Battleborn استودیو گیرباکس را ترک کرد

آرون لینده (Aaron Linde)، سرپرست تیم نویسندگان بازی Battleborn، از استودیو Gearbox جدا شد. وی از سال ۲۰۱۳ در این مجموعه فعالیت می‌کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

آرون لینده، نویسنده‌ی ارشد گیرباکس، طی توییتی از قطع همکاری‌اش با این استودیو خبر داد. وی که به‌عنوان سرپرست نویسندگان Battleborn  فعالیت می‌کرد، در توییتر نوشت که به تیم‌اش بسیار علاقه‌مند است و از پروژه‌ای که با آن‌ها به سرانجام رسانده بی‌اندازه راضی است. او سپس در توییتی دیگر عنوان کرد که «فرصت [کاری] فوق‌العاده‌ای» انتظارش را می‌کشد که احتمالاً در هفته‌های آینده از جزئیات آن باخبر خواهیم شد.

نماینده‌ی استودیو گیرباکس در مورد جدا شدن لینده به وب‌سایت پلی‌گان گفت:

آرون تا زمان تکمیل بتلبورن [در گروه] باقی ماند و [باید بگوییم که] به‌خوبی از عهده‌ی [توسعه دادن] محتواهای آتی برآمده است. خروج او به‌دقت در برنامه‌ریزی‌ها در نظر گرفته شده و [اکنون] او وظیفه‌ی نویسندگی را به سم وینکلر سپرده است. [وینکلر] کسی [است] که شخصیت Alani را خلق کرده و از ماه فوریه در نوشتن [ماجراهای] Battleborn [به ما] کمک می‌کرده است.

Alani اولین شخصیتی است که پس از منتشر شدن بتلبورن به این بازی اضافه شده است. چهار شخصیت دیگر هم در راه ورود به این بازی هستند که قرار است در قالب محتوای دانلودی رایگان در اختیار بازیکنان قرار گیرند.

لینده در اواخر سال ۲۰۱۳ به گیرباکس پیوسته بود. پیش از آن، وی با استودیوهایی مانند مونولیث و مایکروسافت همکاری داشت که در نتیجه‌ی این همکاری‌ها، سابقه‌ی تولید محتوا برای داستان بازی‌های Middle-earth: Shadow of Mordor و 3 Gears of War را در کارنامه‌اش دارد.

منابع: Polygon / GameSpot


تهیه شده در زومجی