// یکشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۳

کمپانی MSI از چهار کارت گرافیک کاستوم GeForce GTX 1070 رونمایی کرد

کارت‌های معماری پاسکال کمپانی انویدیا مدتی است که معرفی شده‌اند و تقریبا هر روز اخبار جدیدی از برندهای مختلف آنها به گوش می‌رسد. در یکی از این اخبار کمپانی بزرگ ام‌اس‌آی، از چهار کارت گرافیک GeForce GTX 1070 که بصورت کاستوم تغییر یافته‌اند، رونمایی کرد.

در تازه‌ترین اخبار دنیای پر تب و تاب قطعات کامپیوتری و مخصوصا کارت گرافیک، کمپانی محبوب MSI اقدام به رونمایی از چهار کارت گرافیک تغییر یافته GTX 1070 (Custom) کرده که هر کدام از جهات مختلفی مانند سرعت کلاک بیشتر، خنک کنندگی بهتر یا قیمت پایین‌تر نسبت به مدل مرجع انویدیا یعنی Founders Edition تفاوت دارد که این امر می‌تواند این غول‌های جذاب را به یکی از انتخاب‌های طرفداران تبدیل کند. اگرچه فعلا امکان خرید یا پیش خرید هیچ کدام از این کارت‌ها وجود ندارد، اما کمپانی Nvidia اعلام کرده که مدل GTX 1070 از تاریخ ۲۱ خرداد ماه (۱۰ ماه ژوئن) وارد بازار خواهد شد و اگر شما جزو کسانی هستید که برای خرید یکی از این کارت‌ها برنامه ریزی کرده‌اید، می‌توانید به زودی نیت خود را عملی کنید. تصاویر این کارت‌ها را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

 

ption id="attachment_135641" align="aligncenter" width="826"]کارت گرافیک های جدید MSI کارت گرافیک MSI GTX 1070 Gaming X
ption id="attachment_135640" align="aligncenter" width="908"]کارت گرافیک های جدید MSI  کارت‌های گرافیک‌ MSI GTX 1070 Aero و MSI GTX 1070 Aero OC که از لحاظ ظاهر مانند هم هستند
ption id="attachment_135639" align="aligncenter" width="939"]کارت گرافیک های جدید MSI  کارت گرافیک MSI GTX 1070 Sea Hawk

مشخصات این چهار کارت نیز در کنار نسخه‌ی رفرنس آن منتشر شده که می‌توانید آنها را در قالب یک جدول در پایان مطلب مشاهده کنید. قابل ذکر است که هیچ کدام از کارت‌های کاستوم ام‌اس‌آی از لحاظ سرعت کلاک، پایین‌تر از مدل مرجع نیستند و همچنین دو کارت گرافیک سری Aero با اختلاف قیمت نسبتا زیادی، ارزان‌تر از نسخه‌ی Founders Edition انویدیا هستند. در مورد قیمت این کارت‌ها نیز در حال حاضر اطلاعات تایید شده‌ای منتشر نشده است.

 

MSI-Custom-CardsNvidia GTX 1070 Founders EditionMSI GTX 1070  AeroMSI GTX 1070  Aero OC

MSI GTX 1070     Sea Hawk

MSI GTX 1070 Gaming X
هسته‌های پردازنده۱۹۲۰۱۹۲۰۱۹۲۰۱۹۲۰۱۹۲۰
کلاک پایه۱۵۰۶ مگاهرتز۱۵۰۶ مگاهرتز۱۵۳۱ مگاهرتز۱۶۰۷ مگاهرتز۱۶۰۷ مگاهرتز
کلاک کمکی۱۶۸۳ مگاهرتز۱۶۸۳ مگاهرتز۱۷۲۱ مگاهرتز۱۷۹۷ مگاهرتز۱۷۹۷ مگاهرتز
نوع حافظهGDDR5GDDR5GDDR5GDDR5GDDR5
سرعت حافظه۸۰۰۸ مگاهرتز۸۰۰۸ مگاهرتز۸۰۰۸ مگاهرتز۸۱۰۸ مگاهرتز۸۱۰۸ مگاهرتز
ورودی برقسوکت ۸ پینسوکت ۸ پینسوکت ۸ پینسوکت ۸ پینسوکت‌های ۸ + ۶ پین
رنگ چراغ LEDسبزسفیدسفیدسفیدRGB

پیش‌تر در زومجی در راستان کارت‌های معرفی شده‌ی GTX 1070 و GTX 1080 در قالب چندین مطلب خواندید که کارت‌ گرافیک ایسوس 1070 ROG Strix GTX، پنج کارت گرافیک GTX 1080 با برند EVGA، کارت‌های GTX 1080 کمپانی MSI، کارت‌های GTX 1080 از سری AMP کمپانی Zotac، معرفی شده‌اند و در مطلبی دیگر نیز تصویر کارت گرافیک گیگابایت GeForce GTX 1080 Xtreme Gaming را مشاهده کردید. همچنین نتایج لو رفته‌ی بنچمارک‌های نسخه‌ی مرجع کارت گرافیک GeForce GTX 1070  را نیز به اطلاع شما رساندیم.

منبع: OverClock3D


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده