نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

خالق The Walking Dead: پایان سریال Game of Thrones نباید وابسته به کتاب باشد

رابرت کرکمن، خالق مجموعه The Walking Dead، اعلام کرده که سازندگان سریال Game of Thrones باید بتوانند بدون توجه به اتفاقات کتاب این مجموعه، پایانی برای سریال خلق کنند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

فصل ششم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) در حالی این روز‌ها پخش می‌شود که جورج.آر.آر مارتین نتوانست کتاب جدید این مجموعه یعنی Winds of Winter را تمام کند و به همین دلیل هم سریال از لحاظ داستانی، از کتاب‌های مجموعه پیش افتاده است و شاهد اتفاقاتی هستیم که هنوز در کتاب در مورد آن‌ها چیزی نخوانده‌ایم. با این حال چندی پیش دیوید بنیوف و دن ویس، سازندگان سریال، اعلام کردند که طی نشستی با مارتین، نویسنده کتاب نکات اصلی داستان را برایشان شرح داده و می‌دانند که چطور باید این سریال محبوب را به پایان برسانند.

حال رابرت کرکمن، خالق کمیک‌های مردگان متحرک (The Walking Dead)، طی مصاحبه‌ای با سایت رولینگ استون، اعلام کرده که سازندگان سریال بازی تاج و تخت نباید برای خلق پایان سریال خود وابسته به مارتین عمل می‌کردند. وی در پاسخ به این سوال که آیا پایانی برای کمیک‌های مردگان متحرک در نظر گرفته و اینکه آیا دوست دارد آن را با سازندگان سریال The Walking Dead هم به اشتراک بگذارد، گفت:

بله من می‌دانم که در پایان کمیک‌های این مجموعه چه اتفاقی رخ خواهد داد. ولی هرگز قصد ندارم آن را با سازندگان سریال در میان بگذارم. به نظر من این یک کار اشتباه است که البته جرج.آر.آر مارتین در مورد سریال بازی تاج و تخت آن را انجام داده است. او باید به سازندگان سریال می‌گفت که خودشان بدون توجه به کتاب، پایان خوبی خلق کنند.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا پایان سریال بازی تاج و تخت باید با پایان کتاب تفاوت داشته باشد؟

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده