نویسنده: محسن بیگی نیا
// یکشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۹

شرکت Unity به طیف گسترده تری از بازیسازان تازه کار کمک خواهد کرد

شرکت فناوری‌های یونیتی (Unity Technologies)،  سازنده‌ی موتور بازیسازی Unity، اعلام کرد که به منظور ارائه‌ی خدمات بهتر و افزایش انعطاف پذیری بازیسازان در استفاده از تکنولوژی‌های یونیتی «حق اشتراک سه سطحی» را ارائه خواهد داد. با زومجی همراه باشید.

امروز جنگ برای فراهم کردن بهترین ابزارهای ساخت بازی برای توسعه دهندگان پیچیده‌تر شد. یونیتی از رویکرد جدیدش جهت ارائه‌ی «حق اشتراک سه سطحی» به کاربران در ماه ژوئن پرده برداری کرد. شرکت یونیتی طی برگزاری کنفرانس یونایت در فنلاند،  به این موضوع اشاره کرد که قصد دارد انعطاف پذیری بیشتری را برای متخصصینی که از ابزارهای یونیتی استفاده می‌کنند فراهم کند. گیمینگ یک صنعت ۹۹/۶ میلیارد دلاری است و یونیتی به دنبال خدمت به تجارت‌هایی است که قصد به دست آوردن این درآمد را دارند.

یونیتی هنوز هم از یک برنامه رایگان بهره می‌برد، اما اکنون آنها یک رده‌ی پرداخت جدید را قبل از رده‌ی پرداخت حرفه‌ای معرفی می‌کنند. این به آنها اجازه می‌دهد تا در حالی که از فروشگاه محصولات دیجیتالی یونیتی (جایی که توسعه دهندگان محتویاتی را برای فروش به دیگر استودیوها آپلود می‌کنند) کسب درآمد می‌کنند، تحلیل‌های عمیق‌تر و دیگر ابزارها را نیز ارائه دهند. این شرکت از این تغییرات برای برجسته کردن دیگر سرویس‌هایی که می‌تواند برای مشتریانش مهیا کند استفاده می‌کند. کلایو داونی، رئیس بخش بازاریابی یونیتی، گفت:

قصد ما ساده‌سازی است. ما می‌خواهیم ارزش بیشتری را فراهم کنیم. به واسطه‌ی سه محصول جدیدمان، اطمینان داریم که تعداد انتخاب‌ها را افزایش داده‌ایم، سادگی دسترسی همیشگی به آخرین تکنولوژی را بیشتر کرده‌ایم و یونیتی را  مقرون به صرفه‌تر کرده‌ایم. علاوه بر آن، ما پیشنهاد «پرداخت برای صاحب شدن» محصولات حرفه‌ای را نیز برای مشتریانی که می‌خواهند به هنگام پایان یافتن زمان اشتراکشان با آرامش خیال این نسخه از یونیتی را تهیه کنند ارائه داده‌ایم. ما تمام آنها را پوشش داده‌ایم.

تمام حق اشتراک‌های یونیتی در ادامه ذکر شده‌اند:

  • Unity Personal: برای هر کسی که به طور سالیانه درآمدی کمتر از ۱۰۰/۰۰۰ دلار داشته باشد. بسته بازیسازی کامل یونیتی.
  • Unity Plus: پرداخت هزینه‌ی ماهیانه‌ی ۳۵ دلار با قرار داد سالانه برای هر کسی که به طور سالیانه درآمدی کمتر از ۱۰۰/۰۰۰ دلار داشته باشد. دسترسی به محتویات دیجیتالی اختصاصی، ابزارهای بهینه‌سازی و تحلیل عمیق‌تر.
  • Unity Pro: پرداخت ماهیانه ۱۲۵ دلار با یک قرار داد سالانه. تمام ابزارها و سرویس‌های یونیتی.

منبع: Venturebeat


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده