نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۹

جمع بندی روز چهارم نمایشگاه کامپیوتکس 2016

در روز چهارم و پایانی نمایشگاه کامپیوتکس 2016 هم تیم اعزامی زومجی گزارش‌های جذابی برای شما کاربران عزیز زومجی تدارک دید. با ما همراه باشید تا مروری بر اتفاقات این روز داشته باشیم.

نمایشگاه Computex 2016 که در شهر تایپه کشور تایوان برگزار می‌شود، امروز (۱۵ خرداد) به پایان راه خود رسید. در طی روز‌های اخیر سعی کردیم پوشش خوبی از این نمایشگاه ارائه دهیم و آرش عیاری و نادر امرایی هم که در محل نمایشگاه حاضر بودند، در این روز‌ها گزارش‌های جذابی از غرفه‌های مختلف ارسال کردند که امروز هم از این قاعده مستثنی نبود. در اولین گزارش روز چهارم کامپیوتکس، سری به غرفه شرگت گیگابایت زدیم و از آخرین محصولات این شرکت شامل لپ‌تاپ‌های گیمینگ Aero 14 و P37X V5، مادربرد‌های جدید، مینی پی‌سی ها و کارت گرافیک‌های آن گزارشی منتشر کردیم.

سپس نوبت به نمایش یک تجربه واقعیت مجازی بسیار جذاب رسید که در آن نادر امرایی یک پروژه دانشجویی را با استفاده از هدست آکیولس تجربه و سقوط از ارتفاع با چترنجات مجازی را امتحان کرد. بخش جذاب دیگری که در نمایشگاه کامپیوتکس علاقه‌مندان زیادی را مجذوب خود کرده بود، مسابقات اورکلاکینگ بود که امروز در زومجی گزارشی از مرحله نیمه‌نهایی آن را تماشا کردید؛ در این مسابقه شرکت‌کنندگان پردازنده‌های جدید و ۱۰ هسته‌ای اینتل یعنی 6950X را اورکلاک می‌کردند.

آخرین گزارش امروز هم به غرفه مایکروسافت اختصاص داشت که البته برخلاف انتظار اولیه‌مان، در آن خبری از هدست واقعیت افزوده هولولنز نبود و این کمپانی آمریکایی بیشتر بر روی معرفی محصولات دیگر کمپانی‌ها که از ویندوز 10 استفاده می‌کردند، تمرکز داشت. همچنین در بخشی از این غرفه یک تجربه واقعیت مجازی با استفاده از هدست HTC Vive هم نمایش داده می‌شد.

در پایان می‌توانید ویدیو جمع‌بندی روز چهارم کامپیوتکس ۲۰۱۶ را تماشا کنید:

| | دانلود HD720 از شاتل‌لند

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده