نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۹

بزرگترین محتوای قابل دانلود بازی Halo 5 معرفی شد

امروز استودیو 343 اینداستریز بزرگترین محتوای قابل دانلود برای بازی Halo 5: Guardians را معرفی کرد که این محتوا اوایل ماه تیر منتشر خواهد شد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

امروز استودیو 343 اینداستریز در پست هفتگی این استودیو در وبلاگ Halo Waypoint محتوای قابل دانلود بعدی بازی Halo 5: Guardians را معرفی کرد. این محتوا Warzone Firefight است که بزرگترین محتوای قابل دانلود این بخش از زمان انتشار بازی تا به امروز است. این محتوا اوایل ماه تیر برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

استودیو 343 اینداستریز در پست هفتگی خود گفت:

تیم‌های مختلفی به سختی در تلاش هستند تا کارهای خود را در بهترین حالت به پایان برسانند که تیم Warzone هم یکی از این تیم‌ها است، آنها هم‌اکنون در حال به پایان رساندن ساخت بخش PvE هستند. همچنین تیم Warzone در حال رفع اشکالات و چند ایراد دیگر محتوای قبلی این بخش نیز هستند.

استودیو 343 اینداستریز در ادامه پست هفتگی خود چند عکس از باس‌های بازی منتشر کرده‌اند. کلاس زره این باس‌ها در بالاترین سطح قرار دارند، شما می‌توانید در پایین عکس‌های باس‌های این محتوا را تماشا کنید:

Halo 5 - Expansion Foes (1)

Halo 5 - Expansion Foes (2)

بروزرسانی دومین رایگان ماه می که با نام Hog Wild منتشر شد، نقشه‌های جدیدی در بر نداشت اما بروزرسانی جدید اینگونه نخواهد بود. استودیو 343 اینداستریز در پست هفتگی خود اعلام کرد محتوای بعدی دارای محیط‌ها و ابزارهای جدید خواهد بود. همچنین این استودیو خبر از چند سوپرایز جدید برای بسته Warzone داده است که طرفداران را بسیار شگفت‌زده خواهد کرد. احتمالا یکی از این سوپرایزها مربوط به بخش Forge خواهد بود.

همچنین استودیو 343 اینداستریز تصویر دیگری منتشر کرد که احتمالا مربوط به سلاح سرد «چوب گلف» می‌شود. تام فرنچ، یکی از مسئولین استودیو 343 اینداستریز، درباره این عکس گفته فعلا هیچ نظری در این مورد نداریم.

Halo 5 - Forge

Warzone Firefight هفتمین محتوای رایگان این بازی است. شش محتوای قبلی بازی Halo 5 با نام‌های Shadow and Light و Cartographer's Gift و Infinity's Armor و Hammer Storm و Ghost of Meridian و Memories of Reach و در آخر Hog Wild منتشر شده بودند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده