نویسنده: نیما فرشین
// یکشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۸

معرفی بازی اندروید ایرانی «فوتبال فانتزی»؛ احساس خوب مربی بودن

فوتبال فانتزی، همانطور که نامش به خوبی آن را توصیف می‌کند، یک بازی استراتژی خوب فوتبالی است که توسط استودیو نورانیوم برای پلتفرم اندروید توسعه یافته است. با زومجی همراه باشید.

 اکثر ما ایرانی‌ها عاشق فوتبال و بحث‌های مرتبط با آن هستیم. گاهی اوقات بحث درباره مربی تیم‌ها یا نحوه عملکرد برخی از بازیکنان آنقدر بالا می‌گیرد که شاید از جذابیت بیشتری نسبت به تماشای یک مسابقه فوتبال برخوردار باشد. برخی اوقات افرادی را می‌بینیم که با استدلال‌های خود، تمامی آنالیز‌ها و تدابیر مربیان را بی‌اساس و بی‌ارزش جلوه می‌دهند و به گونه‌ای رفتار می‌کنند که انگار از مربیان باتجربه دنیا هم استعداد بیشتری دارند. خوشبختانه تیم نورانیوم این فرصت را برای ما فراهم کرده تا اطلاعات و استراتژی‌هایی که در ذهن خود به آن‌ها پر و بال می‌دهیم را در فضایی آنلاین و در رقابت با دیگران به مرحله آزمون بگذاریم و خود را به چالش بکشیم.

football-fantasy-1

فوتبال فانتزی برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده که همیشه از دست مربی‌ تیم‌های محبوب خود شکایت می‌کنند. حال با انجام این بازی آنلاین، فرصت آن را بدست می‌آورند که خود وظیفه مربیگری یک تیم را به عهده بگیرند و در فضایی آنلاین، اطلاعات فوتبالی خود را محک بزنند. ساختار گیم‌پلی فوتبال فانتری بسیار جذاب و خوش ساخت است. در بازی شما قادر هستید در چهارلیگ انگلستان، اســپانیا، آلمان و همچنین ایران، وظیفه سرمربیگری یکی از تیم‌های باشگاهی را به عهده بگیرید و برای پیروزی در مقابل تیم‌های پر ستاره حریف، به طراحی استراتژی‌های متفاوت و خلاقانه بپردازید.

اما وظیفه شما تنها به چیدن ترکیب و استراتژی مناسب برای مسابقات مختلف محدود نمی‌شود. شما میتوانید با پول و الماس‌هایی که به دست می‌آورید، بازیکنان تیم‌های دیگر را به خدمت بگیرید و بر قدرت تیم خود بیافزایید. اما دسترسی به الماس‌های ذکر شده آنقدرها کار ساده‌ای به حساب نمی‌آید و برای به دست آوردن آن‌ها، می‌بایست سعی کنید در مسابقات آنلاین بازی حضور یابید و سعی کنید تا  پشت حریف‌تان را به خاک برسانید. با نصب فوتبال فانتزی شاید بتوانید کمی‌ تب فوتبالی خود را آرام کنید و با پوشیدن لباس یک مربی، این حرفه را تجربه کنید.

دانلود از کافه بازار

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده