نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲

تماشا کنید: تریلر زمان عرضه Edge of Nowhere، بازی انحصاری هدست آکیولس ریفت

با نزدیک شدن به عرضه‌ی Edge of Nowhere، استودیو اینسومنیاک تریلری از این بازی انحصاری آکیولس ریفت را منتشر کرده است. در ادامه، همراه با زومجی این تریلر را تماشا می‌کنید.

فرصت چندانی تا آغاز انتشار Edge of Nowhere، بازی اکشن-ماجراجویی استودیو Insomniac، باقی نمانده است. به‌تازگی تریلر زمان عرضه‌ی این بازی منتشر شده است که می‌توانید آن را در ادامه تماشا کنید:

  | 

Edge of Nowhere ماجراجویی‌های یک کوهنورد در کوه‌های قطب جنوب را روایت می‌کند. این بازی سوم شخص به‌طور انحصاری برای هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت (Oculus Rift) ساخته شده و عناصری از ترس روانشناسانه را در خودش جای داده است. بازیکنان در این اثر باید با به‌کارگیری لوازم مختلف درون بازی از شخصیت اصلی دفاع و برای حفظ بقای او تلاش کنند. در این میان، بعضی از کسانی که موفق شده‌اند Edge of Nowhere را امتحان کنند از بابت سرگیجه‌آور بودن آن شکایت داشته‌اند؛ هرچند اولی وِلش، ویراستار وب‌سایت یوروگیمر، شخصاً چنین مشکلی را تجربه نکرده است. به‌گفته‌ی وی، این بازی «تجربه‌ای فوق‌العاده» است که می‌تواند افراد بسیاری را به سمت واقعیت مجازی جذب کند. یکی دیگر از دست‌اندرکاران یوروگیمر هم از Edge of Nowhere به‌عنوان نسخه‌ای «خطی» از بازی Dead Space یاد کرده که ساختاری «ساده‌تر» نسبت به آن دارد.

 

بازی Edge of Nowhere در ۶ ژوئن (۱۷ خرداد) از طریق فروشگاه آکیولس برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

منابع: VG247 / EuroGamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده