نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۲

تصویر جدید بازی Dreams، خلاقیت در ساخت شخصیت ها را نشان می دهد

اعضای استودیو مدیا مولکول (Media Molecule) در مورد بازی Dreams هیچ اطلاعاتی از خود بروز نمی‌دهند و به انتشار تصاویر از کراکترهای مختلفی که می‌توان با بازی ساخت، بسنده کرده‌اند. با یک تصویر جدید دیگر از شخصیت‌های عجیب بازی همراه باشید.

قطعاً یکی از نکات منحصربه‌فرد بازی Dreams، ابزارها و امکاناتی است که برای ساخت کراکترها و مراحل گوناگون به کاربر می‌دهد. مدیا مولکول تا به حال در استریم‌های متعددی که از ابزارهای ساخت و ساز بازی داشته‌، به طور کلی و گذرا برخی از این ویژگی را به نمایش گذاشته‌ است. به عنوان نمونه روند ساخت یک گل و قرار دادن آن در یک باغ و تبدیل آن‌ها به یک مرحله‌ی کامل را قبلاً در زومجی مشاهده کردید. چند روز پیش هم چندین تصویر از کراکترهای مختلف بازی منتشر شد که اصلاً‌ نباید آن‌ها را از دست بدهید.

اما امروز مدیا مولکول یک تصویر دیگر از بازی منتشر کرده که باز هم اطلاعات چندانی از آن دستگیر نمی‌شود، اما حداقل یک شخصیت بامزه را نشانمان می‌دهد. این کراکتر DelsinRodent نام دارد و نماد شبکه‌ی PlayStation Access در یوتیوب است.

dreams-new-charachter

نسخه‌ی بتای Dreams قرار است امسال منتشر شود و با اینکه تاریخ انتشار بازی ۲۰۱۶ اعلام شده، احتمالاً به سال آینده موکول خواهد شد. اما برای کسب اطلاعات بیشتر لازم نیست چندان صبر کنیم چرا که به احتمال قوی این بازی در کنفرانس سونی در E3 2016 حضور خواهد داشت.

منبع: Dualshockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده