نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۳

Gran Turismo Sport مثل Gran Turismo 5 شما را چشم به راه DLCهایش نمی گذارد

بازی Gran Turismo Sport با ۱۴۰ اتومبیل حرفه‌ای و استثنایی منتشر خواهد شد، اما این تعداد نیز برای عاشقان ژانر ریسینگ راضی‌کننده نیست. سازندگان بازی خبر از عرضه منظم محتواهای دانلودی برای آن داده‌اند. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

طبق اعلام کازونوری یامائوچی، تهیه‌کننده Gran Turismo Sport، طرفداران این بازی نباید نگران باشند مثل اتفاقی که در مورد Gran Turismo 5 افتاد، عرضه محتواهای دانلودی Gran Turismo Sport نیز به درازا بیانجامد. یامائوچی در جلسه پرسش و پاسخی که برای این بازی برگزار شد گفت:

البته که ما برای عرضه DLC‌ها و بروزرسانی‌های مختلف پس از انتشار بازی آماده می‌شویم، اما در حال حاضر من نمی‌توانم جزییاتی در این‌ باره اعلام کنم. قطعا مانند بازی Gran Turismo 5، شما را یک سال تمام منتظر نخواهیم گذاشت. من مطمئم که آنها (بروزرسانی‌ها) پس از انتشار بازی، به طور پیوسته و در دوره‌های زمانی مشخص عرضه می‌شوند.

برای کسانی که به یاد ندارند باید بگوییم بازی Gran Turismo 5 در سال ۲۰۱۰ منتشر شده بود، اما اولین DLC این بازی اکتبر ۲۰۱۱ در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. خوشبختانه به نظر می‌رسد که سونی قصد ندارد چنین برنامه زمانی را برای Gran Turismo Sport و محتواهای اضافی بازی پیاده کند.

Gran Turismo Sport که سیزدهمین بازی این مجموعه است، در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) به طور اختصاصی برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده