نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۳

No Man's Sky در انگلستان زودتر از موعد عرضه می شود

پس از آنکه چندی پیش اعلام شد بازی No Man's Sky با تاخیر منتشر می‌شود، حالا خبر رسیده که این بازی در انگلستان زودتر از تاریخ مشخص شده عرضه خواهد شد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

حدود یک هفته پیش بود که هلو گیمز (Hello Games)، سازنده و ناشر بازی مورد انتظار No Man's Sky اعلام کرد این بازی با تاخیری دو ماهه در تاریخ ۹ آگوست (۱۹ مرداد) منتشر می‌شود. هلو گیمز همچنین اعلام کرده بود که No Man's Sky در اروپا و انگلستان در تاریخ‌های ۱۰ و ۱۲ آگوست عرضه خواهد شد، اما امروز حساب توییتر پلی‌استیشن انگلستان خبری را منتشر کرد که بر اساس آن، بازیکن‌های انگلیسی هم مثل سایر گیمرهای اروپا می‌توانند در روز ۱۰ آگوست No Man's Sky را تجربه کنند. اطلاعیه‌ای که در توییتر پلی‌استیشن انگلستان منتشر شده به شرح زیر است:

از نظرات و بازخوردهای شما سپاسگزاریم. پس از تلاش‌هایی که به همراه خرده‌فروشی‌ها انجام دادیم، اکنون No Man's Sky مثل سایر کشورهای اروپایی، در روز ۱۰ آگوست [در انگلستان] منتشر می‌شود.

No Man's Sky ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۵ عرضه شود، اما پس از تاخیرهای پیاپی، انتشار آن به ژوئن ۲۰۱۶ موکول شد و حالا هم ماه آگوست برای عرضه بازی در نظر گرفته شده است. بازیکن‌ها در No Man's Sky با میلیاردها میلیارد سیاره منحصربه‌فرد و قابل جستجو مواجه می‌شوند که هر کدام دارای گونه‌های گیاهی و جانوری مخصوص به خود هستند. چنین حجم عظیمی از دنیای‌های مختلف در یک بازی با کمک الگوریتم‌های تولید تصادفی به وجود آمده است. سر و صداها و هایپ زیادی که پیرامون No Man's Sky وجود دارد، از طرفی به خاطر وسعت غیرقابل تصور بازی است و از سوی دیگر به تیم سازنده آن مربوط می‌شود که متشکل از ۱۵ بازی‌ساز مستقل است که معروفترین ساخته قبلی‌شان Joe Danger، یک موتورسواری ۲.۵بعدی بود.

منبع: VG 247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده