// سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۳

تاریخ انتشار تقریبی اپیزود اول بازی Batman و فصل سوم The Walking Dead تل تیل گیمز

بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی داستان محور، در انتظار انتشار بازی‌های استودیو تل‌تیل گیمز هستند. حال جزئیات تازه‌ای از تاریخ انتشار بازی‌های Batman و ‌The Walking Dead این استودیو اعلام شده است. با زومجی همراه باشید.

استودیو Telltale Games با قدم گذاشتن در مسیری تازه، دید بازی‌سازان و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی را به نسبت به عنصر داستان تغییر داد. ویژگی اصلی بازی‌های مختلف استودیو تل‌تیل گیمز این است که برخلاف نرم عادی بازی‌های ویدیویی، گیم‌پلی در خدمت داستان است و این داستان است که گیم‌پلی را به تکامل و خلاقیت وا می‌دارد. استودیو تل‌تیل تاکنون داستان‌های متفاوتی را به جهان شگفت‌انگیز خود وارد کرده است. از زامبی‌های جهان «مردگان متحرک» و قهرمانان «ماینکرفت: حالت داستانی» تا حوادث «بازی تاج و تخت». اما اعضای استودیو تل‌تیل گیمز جدیدترین ماجراجویی خود را در جهان دی‌سی و با شخصیت «بتمن» تجربه خواهند کرد. تاریخ انتشار اولین اپیزود Batman که برای اولین بار در مراسم جریان مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۵ (Game Awards 2015) معرفی شد و امکان بازی به عنوان «بتمن» و «بروس وین» را فراهم می‌کند، تاکنون اعلام نشده بود. حال جاب جی استافر، مدیر انجمن‌های نوآوری تل‌تیل، در پستی در شبکه اجتماعی توییتر بازه انتشار اولین اپیزود بازی چندقسمتی «بتمن» و فصل سوم «The Walking Dead» را اعلام کرده است. تصویر توییت جاب جی استافر را در زیر مشاهده می‌کنید:

توییتر جاب جی استافر اولین اپیزود Batman: The Telltale Series در فصل تابستان عرضه می‌شود. فصل سوم The Walking Dead در فصل پاییز منتشر خواهد شد. تنها یک هفته تا E3 باقی مانده است

بر طبق اخبار منتشر شده  پیر شورت، نویسنده بازی Tales from the Borderlands، نویسندگی اولین تجربه استودیو تل‌تیل گیمز در جهان ابرقهرمان دی‌سی و با محوریت شخصیت «بتمن» را برعهده خواهد داشت. همچنین استودیو تل‌تیل گیمز بازی Batman: The Telltale Series را چنین توصیف می‌کند:

به لایه‌های پنهان زندگی، ذهن، هویت دوگانه و تلاش‌های بروس وین در جهت به انجام رساندن وظیفه پاک کردن شهرش از فساد و شرارت  نفوذ خواهید کرد.

پیش از این اعلام شده بود که استودیو تل‌تیل گیمز در بازی Batman: The Telltale Series به جای تمرکز بر روی شخصیت‌های «رابین»، «نایت‌وینگ» و «بت‌گرل»، قصد دارد استعداد نویسندگان خود را بر روی شخصیت‌های «آلفرد پنی‌ورت»، «ویکی ویل»، «جیمز گوردون» و «رنه موتویا» معطوف کند. این بازی که برای رده سنی بزرگسال و ۱۷+ عرضه خواهد شد، از هیج‌یک از کمیک‌ها، فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی «بتمن» اقتباس نشده است.

منبع: DigitalSpy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده