نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۲

راک‌استار نشان تجاری Agent را تمدید کرد

زمان زیادی از معرفی بازی Agent می‌گذرد و البته تا به امروز خبر زیادی در مورد آن به گوش نرسیده است. حال کمپانی راک‌استار علامت تجاری این بازی را دوباره تمدید کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بازی Agent یکی از بازی‌های راک‌استار است که زمان زیادی از معرفی آن می‌گذرد. به نظر می‌رسد راک‌استار هنوز تسلیم نشده و اوایل ماه ژوئن، علامت تجاری آن را تمدید کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده توسط یکی از کاربران نئوگف، در روز ۱ ژوئن ۲۰۱۶ راک‌استار اقدام به ثبت پسوند دوباره برای نام تجاری Agent در دفتر ثبت پتنت و علامات تجاری ایالات متحده کرده است.

راک‌استار در طول سال‌های گذشته علامت تجاری این بازی را چندین بار تمدید کرده است، بنابراین نمی‌توان مطمئن بود که بزودی از این بازی خبری  خواهیم شنید. با این حال، مراسم E3 2015 گذشته بازی‌های چون ریمیک Final Fantasy 7 و بازی Shenmue 3 معرفی شدند بنابراین در این لحظه نمی‌توان هیچ احتمالی را رد کرد. Agent در سال ۲۰۰۹ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 3 معرفی شد و قرار بود اتفاقات این بازی اکشن/ جاسوسی در دوران جنگ سرد رخ دهد. هنوز هیچ شواهدی از احیای دوباره این بازی دیده نمی‌شود، ولی در عین حال راک‌استار خبر از لغو شدن ساخت آن هم نمی‌دهد.

درحال حاضر، احتمال معرفی بازی Red Dead Redemption 2 بیش از معرفی دوباره بازی Agent توسط راک‌استار است. ادامه بازی Red Dead Redemption که در سال ۲۰۱۰ راک‌استار توانست میلیون‌ها نسخه از آن بفروشد راه مطمئن‌تری برای این کمپانی است.

منبع: AttackoftheFanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده