نویسنده: میثم سبحانی
// سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

بازیگر جدید شخصیت لارا کرافت از طرفداران قدیمی بازی‌های Tomb Raider است

آلیشیا ویکاندر، بازیگر برنده اسکار و لارا کرافت جدید مجموعه سینمایی Tomb Raider، اخیرا در مصاحبه‌ای که با مجله توتال فیلم داشته، اعتراف کرده که در کودکی عاشق بازی توم ریدر بوده است. با زومجی و جزئيات این خبر همراه باشید.

هواداران سری توم ریدر حتما خوشحال خواهند شد، اگر بدانند که آلیشیا ویکاندر بازیگر جدید شخصیت لارا کرافت، در زمان کودکی، Tomb Raider بازی می‌کرده است.‌ البته او این کار را کاملاً برخلاف خواست والدین خویش انجام می‌داده است. بر اساس گزارش وب‌سایت گیمز رادار، آلیشیا ویکاندر در جدیدترین مصاحبه خود که با آخرین شماره مجله توتال فیلم انجام داده، این مطالب را عنوان کرد. او به توتال فیلم گفت:

خب، من در دوران کودکی دوستان زیادی نداشتم که علاقه بسیار خود به بازی‌های ویدیویی را با آن‌ها در میان بگذارم، اما واقعا عاشق سری توم ریدر بودم. سال‌ها پیش و در دوران کودکی با وجود اینکه والدینم می‌گفتند که اجازه انجام بازی‌های ویدیویی را ندارم، همیشه توم ریدر بازی می‌کردم.

آلیشیا ویکاندر که جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای نقش‌آفرینی فوق‌العاده‌اش در فیلم سینمایی دختر دانمارکی (Danish Girl) در کارنامه دارد، در انتهای ماه آوریل به عنوان لارا کرافت جدید مجموعه سینمایی توم ریدر معرفی شد. البته مرسوم نیست که همه بازیگران اصلی فیلم‌های سینمایی ساخته شده بر اساس بازی‌های ویدیویی لزوما خود آن بازی‌ها را انجام داده باشند، برای مثال مایکل فاسبندر ستاره فیلم کیش یک آدم‌کش (Assassin's Creed) قبلا گفته بود که هرگز، هیچ‌یک از بازی‌های مجموعه Assassin's Creed را بازی نکرده است، یا مثلا تراویس فیمل، بازیگر اصلی فیلم سینمایی وارکرفت (Warcraft) اعتراف کرده است که قبل از امضای قرارداد حضور در فیلم، هیچ اطلاعی از محتوای بازی Warcraft نداشته است.
ویکاندر همچنین در ادامه این مصاحبه گفت که برای چالش‌هایی زیادی که حضور در فیلم‌های اکشن به همراه دارد، بسیار هیجان‌زده است:

من سال‌های‌ زیادی تمرین رقص می‌کردم و واقعاً از این وجه فیلم‌های اکشن که مرا قادر می‌سازد تا از نظر فیزیکی خودم را به چالش بکشم، لذت می برم. شاید من به طور ذاتی و به خاطر تمرینات قبلی، به راحتی این کارها را انجام دهم اما در این فیلم قرار است همه چیز بزرگ‌تر، حرفه‌ای‌تر و در سطح بالاتری انجام گیرد و مطمئنا همه چیز به این راحتی نیست. برای خودم فوق‌العاده شگفت‌انگیز است که شانس امتحان کردن چیز‌های جدید را پیدا کرده‌ام که قبلا هرگز فکرش را هم نمی‌کردم  بتوانم از پس آن برآیم، اینکه به خود فشار بیشتری بیاورم و از مرزهای خیالی که به دور خود کشیده‌ام، عبور کنم.

اگر چه در گذشته دیزی ریدلی، بازیگر فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر‌می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) نیز برای ایفای نقش اصلی در فیلم توم ریدر مطرح شده بود، اما طبق گفته‌های وب‌سایت ورایتی، ویکاندر همیشه اولین گزینه برای نقش لارا کرافت بود.
فیلم جدید توم ریدر (Tomb Raider)، بازسازی جدیدی برای این مجموعه سینمایی خواهد بود. آخرین فیلم این سری، فیلم توم ریدر: گهواره زندگی (Tomb Raider: The Cradle of Life) بود که در سال ۲۰۰۳ اکران شد و همانند اولین فیلم سری توم ریدر آنجلینا جولی نقش اصلی فیلم را برعهده داشت‌.
هنوز هیچ تاریخی برای اکران رسمی فیلم جدید توم ریدر اعلام نشده است و تنها چیزی که می‌دانیم این است که روآر یوتاگ، کارگردان نروژی که ساخت فیلم‌های موج (Wave) در سال ۲۰۱۵ و فرار (Escape) در سال ۲۰۱۲ را در کارنامه دارد، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته است.

نظر شما درباره لارا کرافت جدید دنیای سینما چیست؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده