نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

تماشا کنید: تریلر جدید Battlefield 1 سلاح سرد را در برابر اسلحه قرار می‌دهد

ویدیوی کوتاهی از Battlefield 1 منتشر شده که با محوریت نقش سلاح‌های سرد و نبردهای تن‌به‌تن در این بازی ساخته شده است. همراه زومجی این ویدیو را، که ظاهراً از نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی گرفته شده است، تماشا کنید.

سازندگان بتلفیلد 1 تریلری ۱۵ ثانیه‌ای از این بازی را منتشر کرده‌اند که سلاح سرد را در برابر سلاح گرم قرار می‌دهد. در این تریلر، دو سرباز از سنگری خارج می‌شوند و یکی از آن‌ها به‌لطف پوششی که دیگری به او می‌دهد با گرزی کوچک به سمت دشمنی که در حال تیراندازی به سمت آن‌ها است حمله‌ور می‌شود. البته در پایان، نتیجه‌ی این درگیری مشخص نمی‌شود (هرچند بنا به تریلر پیشین، ظاهراً سرباز گرز به دست پیروز می‌شود)؛ اما دست‌کم سازندگان توانسته‌اند با ساخت این ویدیوی کوتاه، بر روی نقش پررنگ سلاح‌های سرد در بازی تأکید کنند.

  | 

پیش‌تر به اطلاع‌تان رساندیم که کمپانی الکترونیک آرتز در E3 2016 غرفه‌ای نخواهد داشت و می‌خواهد پیش از آغاز این نمایشگاه، رویدادی مخصوص به خودش را به نام EA Play برگزار کند. قرار است در این رویداد که ساعت یک بعد از ظهر ۱۲ ژوئن به وقت پی‌تی (ساعت ۰۰:۳۰ بامداد دوشنبه ۲۴ خرداد) برگزار می‌شود، تریلر جدیدی از Battlefield 1 ببینیم. همچنین یک ساعت پس از آغاز مراسم، خواهیم توانست نظاره‌گر بازی ۶۴ نفره‌ای باشیم که به ما امکان می‌دهد به‌خوبی از وضعیت بخش چندنفره‌ی بتلفیلد 1 باخبر شویم.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده