// سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۲

تماشا کنید: تریلر هنگام عرضه اپیزود ششم بازی Minecraft: Story Mode

همانطور که پیش‌تر نیز در زومجی خبر انتشار اپیزود ششم بازی Minecraft: Story Mode در هفته‌ی جاری را خواندید، این بازی در تاریخ ۱۸ خرداد ماه (۷ ماه ژوئن) منتشر شد و کمپانی تل‌تیل گیمز به این مناسبت تریلر هنگام عرضه‌ی آن را نیز منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید و این تریلر را مشاهده کنید.

بالاخره اپیزود ششم بازی Minecraft: Story Mode، با نام «A Portal to Mystery»، محصول Telltale Games، سه‌شنبه‌ی هفته‌ی جاری منتشر شده و به این مناسبت نیز کمپانی Microsoft تریلر هنگام عرضه‌ی آن را منتشر کرده است. در این تریلر که می‌توانید در انتهای مطلب مشاهده کنید، جسی و دوستانش را پس از گذر از یک پورتال، در دنیای جدیدی می‌بینید که توسط تعداد بسیار زیادی زامبی تسخیر شده است و آنها برای رهایی از این وضعیت به ناچار وارد کاخی مرموز می‌شوند که البته بر خلاف ظاهر زیبایش، چیزهایی مخفی نیز دارد.

این‌بار آنها خود را در کنار شخصیت‌های معروفی می‌یابند که جزو با تجربه‌ترین افراد انجمن ماینکرفت با نام‌های Stampy Cat ،Stacy Plays ،DanTDM Minecart ،LDShadowLady و CaptainSparklez هستند. این بازی برای ویندوز، مک، کنسول‌های ایکس‌باکس وان،ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3 و 4، پلی‌استیشن ویتا، نینتندو Wii U، اندروید و iOS منتشر شد.

  | 

پیش‌تر در زومجی از رونمایی حالت Battle برای بازی Minecraft مطلع و تریلر آن را نیز مشاهده کردید. همچنین از انتشار پوسته‌های جدید برای نسخه‌ی ایکس‌باکس این بازی نیز آگاه شدید.

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده