نویسنده: محمد شیرزاده
// سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

صحبت های استیون امل درباره شخصیت منفی فصل پنج سریال Arrow

به تازگی استیون امل، ستاره سریال «پیکان» (Arrow)، صحبت‌های جدیدی درباره آنتاگونیست فصل پنجم این سریال انجام داده است و اطلاعات جدیدی در این رابطه در اختیار هواداران قرار داده است. با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

در تمامی مصاحبه‌هایی که پس از پس قسمت پایانی فصل چهارم سریال «پیکان» پخش شد، بالاخره یکی از آن مباحثی که چندین بار مطرح شده است پاسخ داده شد. به نظر می‌رسد فصل پنجم سریال قرار است خط داستانی مطرح کند که قدرت‌های فرابشری کمتری در آن حضور داشته باشد. راستش را بخواهید، این چیزی است که استیون امل قبل از پایان فصل چهارم آن را طلب کرده است.

با وجود اینکه فصل چهارم سریال کاری کرد تا هواداران به پیشرفت سریال شک کنند، امل به هواداران اطمینان داد که بازگشت سریال به روزهای خوبش هدف وی، تهیه کنندگان و نویسندگان است. وی همچنین در رابطه با آنتاگونیست فصل پنج، معرفی یک مبارز جرم و جنایت جدید، و فلش‌بک‌هایی که احتمالا «الیور کوئین» را در روسیه نشان می‌دهند صحبت‌هایی انجام داد.

وقتی یکی از از هواداران از امل پرسید که آیا «الیور» در فلش بک‌های سریال در روسیه خواهد بود یا نه، وی در پاسخ گفت «بله» و پس از آن از ترفندی استفاده کرد و گفت «نه». امل گفت که بخاطر مصاحبه‌های مطبوعاتی «لاک پشت‌های نینجای نوجوان جهش یافته ۲: خارج از سایه‌ها» (Teenage Mutant Ninja Turtles 2: Out of the Shadows) از آماده سازی برای فصل جدید «پیکان» عقب افتاده است. وی در این رابطه گفت:

معمولا تا این موقع، من به اتاق نویسندگان می‌رفتم و با یکدیگر صحبت‌های طولانی انجام می‌دادیم تا بدانیم باید برای فصل جدید چه برنامه‌هایی بچینیم، اما من کارم را با «پیکان» تمام کردم و پس از پایان فصل یک شام خوب با گرگ برلانتی خوردم و این کاری است که هر سال انجام می‌دهیم. ما در رابطه با برنامه‌های خود برای ادامه سریال صحبت کردیم. اما از زمان شروع مصاحبه‌های مطبوعاتی «لاک پشت‌های نینجا ۲: خارج از سایه‌ها» هنوز نتوانسته‌ام به خانه بروم.

حال که امل آماده بازگشت به کارهای «الیور کوئین» است، وی به هواداران گفته است که منتظر برنامه نویسندگان برای فصل پنجم است. امل همچنین تایید کرد که شخصیت جدید فصل پنجم از دنیای کمیک بوک‌های دی‌سی است. با وجود اینکه این خبر آنچنان خبر بزرگی نبوده است، بزرگترین خبر امل در رابطه با آنتاگونیست فصل جدید و امید به اینکه «فلش» (The Flash) و «افسانه‌های فردا» (Legends of Tomorrow) به داستان‌های «گرین آرو» توجه بیشتری کنند، بود. وی در این رابطه گفت:

آنتاگونیست فصل جدید شما را به فصل اول خواهد برد و این کاری است که وقتی به فصل پنجم سریال رسیده باشید، می‌شود انجامش داد. فکر می‌کنم آنتاگونیستی که قرار است در فصل پنجم داشته باشیم شما را به حال و هوای فصل‌های قبلی خواهد برد.

اینکه آنتاگونیست فصل جدید چه کسی است هنوز نامشخص است، البته بعضی اسم‌ها در سریال مطرح شده‌اند که ممکن است به بخش داستان روسیه مرتبط باشد. آیا این یعنی فصل پنجم نیز مانند فصل دوم یک خط داستانی دوگانه را دنبال خواهد کرد؟ شاید همینطور باشد. در حال حاضر، هر چیزی که سریال را به فصل‌های ابتدایی‌اش مرتبط کند باعث دلگرمی هواداران خواهد شد.

فصل پنجم سریال «پیکان» پاییز امسال شروع خواهد شد. قبلا در زومجی صحبت‌های استیون امل درباره فیلم احتمالی «گرین آرو» را منتشر کردیم. همچنین در گذشته صحبت‌های این بازیگر درباره شخصیت جدید سریال را نیز در زومجی خواندید.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده