نویسنده: سجاد پاک آیین
// چهار شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۸

سه بازی جدید به قابلیت Backward Compatibility ایکس باکس وان اضافه شد

شرکت مایکروسافت طبق روال هفتگی خود، سه بازی جدید به سرویس Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان اضافه کرد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

امروز شرکت مایکروسافت سه بازی دیگر از بازی‌های کنسول ایکس‌باکس 360 را به سرویس Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان اضافه کرد. این سه بازی آرکید، بازی‌های معروفی نیستند، ولی اضافه کردن بازی‌های نچندان مطرح به سرویس Backward Compatibility نکته مثبتی محسوب می‌شود و نشان می‌دهد که مایکروسافت برای استودیو‌های بازیسازی کوچک‌تر هم احترام زیادی قائل است. شما می‌توانید نام بازی‌های جدید سرویس Backward Compatibility را در پایین مشاهده کنید:

  • Anomaly Warzone Earth
  • Aqua
  • Lazy Raiders

این سه بازی هم‌اکنون برای کسانی که قبلا آن‌ها را خریداری کرده‌اند قابل دانلود است و همچنین می‌توانید این بازی‌ها را به صورت مستقیم از کنسول نسل هشتمی خود خریداری کنید. آخرین بازی که قبل از این سه بازی به سرویس Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شد، نسخه ریبوت شده بازی The SSX بود.

سرویس Backward Compatibility برای اولین بار در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۵ برای کنسول ایکس‌باکس وان معرفی شد. بازیکنان با استفاده از این ویژگی می‌توانند بازی‌های منتخب کنسول ایکس‌باکس 360 را برروی کنسول ایکس‌باکس وان تجربه کنند.

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده