// چهار شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳

در بازی Battlefield 1 شاهد ۶ کلاس اسلحه خواهیم بود

با معرفی Battlefield 1 و استقبال بسیاری بالایی که از این بازی شد حال استودیو سازنده، دایس، اطلاعات مختصری از کلاس‌های اسلحه  این بازی منتشر کرده است. با زومجی در ادامه همراه باشید.

به تازگی استودیو Dice اطلاعات مختصری را از اسلحه‌های موجود در بازی Battlefield 1 منتشر کرده است. این بازی ۶ کلاس اسلحه را در دسترس گیمران قرار می‌دهد. این شش کلاس شامل: شات‌گان‌ها، مسلسل‌های سنگین، مسلسل‌های سبک، اسلحه‌های نیمه اتوماتیک، انواع کلت‌های کمری و انواع اسلحه‌های مخصوص تک تیراندازی است.کلاس‌هایی که اشاره شدند در واقع برای اکثر هواداران سبک تیراندازی اول شخص بسیار آشنا است همانند نسخه‌های گذشته در این سری شما با طیف گسترده‌ای از شخصی سازی‌ها برای انواع سلاح‌ها رو به رو هستید و هر کلاس شامل طیف گسترده‌ای از اسلحه‌ها است.

شما می‌توانید هر کدام از اسلحه‌ها را با سه طرح از پیش تعیین شده شخصی سازی کنید، ولی توانایی وصل کردن تجهیزات اضافی را ندارید. شما می‌توانید سطح زوم، هدف و رنگ آمیزی آن‌ها را بنا به سلیقه خود تغییر دهید. علاوه بر اسلحه‌های گرم  بتلفیلد ۱ شامل رنج مناسبی از سلاح‌های سرد نیز است.

پاول شیمک، طراح سلاح‌های این بازی، در یک جلسه پرسش و پاسخ در سایت Battlefield پیرامون این مسئله گفت:

هدف ما در Battlefield 1 تخصصی‌تر شدن سلاح‌‌ها است. شما برای استفاده دقیق از سلاح‌ها در مناطق مختلف باید از نقاط ضعف و قوت آن‌ها آگاه باشید.

منبع:‌ VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده