نویسنده: نیما فرشین
// چهار شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۱

معرفی بازی موبایل Aliens Drive Me Crazy؛ تجربه ای سریع و آتشین

Aliens Drive Me Crazy یک بازی اندروید و iOS توسعه یافته توسط استودیو ربل تویینز (Rebel Twins) است. در ادامه خلاصه‌ای از ویژگی‌های این بازی را می‌خوانید. با زومجی همراه باشید.

در گذشته نگاهی به بازی های استودیو ربل تویینز انداخته‌ایم و اگر ما را دنبال کرده باشید حتما با حال هوای آثار این توسعه‌دهنده بازی‌ های موبایل آشنا هستید. بازی‌های ربل تویینز همگی آثاری تفننی و سرگرم‌کننده‌ هستند که سرعت عمل کاربر را با گیم‌پلی سریع و درگیرکننده خود به چالش می‌کشند. اما توسعه‌دهندگان این استودیو عنصر سرگرمی را نیز فراموش نکرده‌اند و از آن به عنوان چاشنی اصلی بازی‌های خود به بهترین نحو ممکن استفاده کرده‌اند. Aliens Drive Me Crazy همانند دیگر آثار ربل تویینز بازی جالبی است و اگر به آن با دقت بیشتری نگاه کنیم، درمیابیم که گیم‌پلی این اثر، تلفیقی از دو بازی‌ دیگر این استودیو یعنی  Dragon Hills و Dady Was A Thief است.

Aliens Drive Me Crazy 1

روند گیم‌پلی Aliens Drive Me Crazy به طور کلی به دو بخش تقسیم می‌شود که قسمت ابتدایی آن بسیار شبیه به Dragon Hills طراحی شده و باید درمحیط دو بعدی بازی، مسافتی را با ماشین طی کرده  و از موانع پیش رو عبور کنید. مکانیزم بخش دوم نیز شباهت بسیار زیادی به Dady Was A Thief دارد و باید با ویران کردن ساختمانی که دشمنان بازی آن را به اختیار خود در آورده‌اند، جان افراد بی‌گناه را نجات دهید و در ازای این کمک بشر دوستانه سکه‌هایی به عنوان پاداش دریافت کنید.

همانند تمامی بازی‌های دیگر ربل تویینز، Aliens Drive Me Crazy نیز روندی بی‌پایان و نامتناهی دارد و کاربر می‌تواند ساعت‌ها خود را با گیم‌پلی متنوع بازی سرگرم کند و رکورد مسافت پیموده شده خود را گسترش دهد. اما هر چه در مسیر پیش می‌روید، بر درجه سختی بازی افزوده می‌شود و موانع طراحی شده بیشتر شما را تحت فشار قرار می‌دهند و برای بهبود رکورد خود با مشکلات متعددی روبه‌رو می‌شوید. در این لحظه سیستم ارتقای بازی به کمک‌تان می‌آید و به شما اجازه می‌دهد با سکه‌هایی که در روند گیم‌پلی به دست آورده‌اید سلاح‌، ماشین و حتی خودِ کاراکتر بازی را ارتقا بخشید. با تمامی توضیحات داده شده، می‌توان دریافت که Aliens Drive Me Crazy یک بازی نسبتا سرگم‌کننده و خوب برای اوقات فراغت است و می‌تواند شما را با گیم‌پلی و طراحی جذاب خود سرگرم کند.

دانلود از کافه بازار | دانلود از آیتونز


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده