// چهار شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

بازی Forza 6 به زودی یک بسته الحاقی رایگان دریافت می‌کند

پشتیبانی از بازی Forza Motorsport 6 همچنان ادامه دارد و در همین راستا اعلام شده «مسابقات قهرمانی فورزا» در طی چند ماه آینده همراه با یک بسته الحاقی رایگان در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. با زومجی در ادامه همراه باشید.

مسابقات قهرمانی فورزا در طی چند ماه آینده در دسترس گیمرانی که به انجام  Forza 6 می‌پردازند قرار خواهد گرفت و گفته شده همراه با این مورد، یک بسته الحاقی رایگان نیز ارایه خواهد شد. «مسابقات قهرمانی» در واقع بر پایه وقایع و اتفاقات آنلاین پی‌ریزی شده و تمامی گیمران بازی در هر سطحی می‌توانند در آن به مسابقه پرداخته و شانس خود برای قهرمانی و کسب جوایز واقعی را امتحان کنند.

هنگامی که مسابقات قهرمانی فورزا در دسترس قرار گرفت، سازندگان به مناسبت این موضوع تصمیم دارند تا خودروی «فورد جی‌تی له‌مانس» (Ford GT Le Mans) را در قالب یک بسته الحاقی رایگان در دسترس علاقه‌مندان این بازی قرار دهند پس گوش به زنگ باشید. دیگر بسته‌ی الحاقی اخیر بازی Forza Motorsport 6، بسته‌ی مسابقات NASCAR بود که ماه گذشته عرضه شد و همچنین ماشین Chryslus Rocket '69 از بازی Fallout 4 هم به جمع خودروهای قابل بازی Forza 6 پیوست.

بازی رایگان Forza Motorsport 6: Apex امسال برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و نسخه‌ی آزمایشی آن هم ماه گذشته در اختیار طرفداران قرار گرفت. از این به بعد قرار است تمام بازی‌های سری فورزا برای هر دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شوند.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده