// پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

تعداد دانلود بازی موبایل Uncharted: Fortune Hunter از مرز یک میلیون عبور کرد

موفقیت‌های مجموعه آنچارتد تنها به نسخه‌های کنسولی خلاصه نمی‌شود و اولین تجربه این سری در پلتفرم موبایل توانسته از مرز یک میلیون دانلود عبور کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سری آنچارتد با بهره‌گیری از عناصری از جمله روایت داستان‌های خیالی با پس‌زمینه‌های واقعیت، شخصیت‌پردازی باورپذیر و برانگیختن حس کنجکاوی بازیکنان، توانسته است یکی از برترین تجربیات ماجراجویی تاریخ بازی‌های ویدیویی را رقم بزند و با به تکامل رساندن هنر خود در Uncharted 4: A Thief's End توانست لقب «برترین بازی کنسولی» را از دیجیتال‌فاندری دریافت کند. حال بر طبق آمار منتشر شده، اولین بازی موبایل مبتنی بر المان‌ها و جهان سری آنچارتد که با نام Uncharted: Fortune Hunter شناخته می‌شود، توانسته است مرز یک میلیون دانلود را پشت‌سر بگذارد.

این بازی رایگان که در حدود یک ماه پیش بر روی پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه شد و با بیش از ۲۰۰ مرحله و پازل متفاوت، بازیکن را در قالب«نیتن دریک» پروتاگونیست مجموعه آنچارتد، به چالش می‌کشد. به مانند اکثر بازی‌های  پلتفرم موبایل، بازی Uncharted: Fortune Hunter نیز از پرداخت‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند و بازار ۳۶٫۹ میلیارد دلاری پلتفرم موبایل را با هدف معرفی و تبلیغ هرچه‌بیشتر بازی آنچارتد 4: پایان یک دزد هدف قرار داده است. کمپانی بتسدا نیز پیش از این با عرضه بازی موبایل Fallout Shelter در قبال بازی Fallout 4 چنین رویکردی را دنبال کرده بود. بر طبق تحقیقات انجام شده، اغلب بازیکنان مایل هستند که بر روی دستگاه‌های مختلف پول‌های خود را خرج کنند و اکثر دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 به خرید‌های درون‌برنامه‌ای Clash Royale اقدام می‌کنند.

با این وجود که از بازی موبایل Uncharted: Fortune Hunter به اندازه Fallout Shelter، که در روزهای ابتدایی عرضه صدر جدول دانلود قرار گرفت استقبال نشد، اما نمی‌توان از رقم یک میلیون دانلود این بازی به راحتی چشم‌پوشی کرد. بازی موبایل Uncharted: Fortune Hunter در بازار ایالات متحده با بیشترین استقبال روبه‌رو شد و ۲۲ درصد از کل دانلودهای این بازی به این کشور تعلق دارد. پس ایالات متحده، کشورهای روسیه (۹٫۵ درصد)، فرانسه (۷٫۵ درصد)، آلمان (۵٫۵ درصد و برزیل (۵٫۱ درصد) پنج بازار اصلی این بازی هستند.

منبع: Venture Beat


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده