نویسنده: معین کلهری
// پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲

نمایش هفت دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Watch Dogs 2

پس از به اتمام رسیدن پخش زنده کمپانی یوبی‌سافت و معرفی بازی Watch Dogs 2؛ متعاقب آن ویدیویی از گیم‌پلی بازی منتشر شده است که ضمن به نمایش کشیدن بخش‌های مختلف بازی، واقعاً هم جذاب به‌نظر می‌رسد. با زومجی همراه باشید.

در بحبوحه اخبار متفاوت مبنی بر واچ داگز ۲ ( Watch Dogs 2)، دقایقی پیش شرکت یوبی‌سافت به‌صورت رسمی از بازی رونمایی کرد. البته انتظار می‌رفت که همزمان با معارفه همین اثر، یک دموی از پیش‌ تعیین شده هم به‌نمایش در بیاید که چنین نشد. در نمایش لایو استریم امشب، ما نمای خوبی از جدیدترین بازی شرکت مذکور داشتیم و اطلاات جالبی دربارهٰ جهان و جزییات پیرامون آن به‌دست آوردیم. وب‌سایت یوروگیمر هم طی یک اقدام نسبتاً جالب با یکی از دست‌اندرکاران بازی مصاحبه کرده است که طی آن حدوداً نمایشی هفت دقیقه‌ای از گیم‌پلی را می‌بینیم.

|

بازی Watch Dogs 2 داستان یک جوان دورگه آفریقایی-آمریکایی به نام مارکوس هاولی را روایت می‌کند که قربانی سیستم‌عامل ctOS 2.0 شده است و همانند ایدن پیرس توانایی بالایی در هک کردن دارد. با این حال وی در مقایسه با شخصیت اصلی نسخه قبلی بسیار چالاک‌تر و سریع‌تر است و از این رو از حرکات پارکور در حین حرکت و عبور از موانع استفاده خواهد کرد. همچنین وی تجهیزات جالبی هم در اختیار خواهد داشت که یک ماشین کنترلی هم در بین آن‌ها دیده می‌شود. در این نسخه، با یک «دنیای کاملا قابل هک» روبرو خواهیم شد و تمامی ماشین‌ها و موبایل‌های موجود در بازی را می‌توانید هک کنید.

IMG_2101

Watch Dogs 2  در ۱۵ نوامبر (مصادف با ۲۵ آبان) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

منبع: Onlysp


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده