نویسنده: deleted account
// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۳

کارگردان قسمت هشتم Star Wars تصویر جدیدی از این فیلم را منتشر کرد

رایان جانسون روز گذشته با انتشار تصویری جدید از قسمت هشتم فیلم سینمایی «جنگ ستارگان» (Star Wars) رسما اعلام کرد که این فیلم درحال طی مراحل پایانی فیلمبرداری است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

با به پایان رسیدن اکران عمومی فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر‌می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) و دریافت جایزه‌های بسیار و همچنین، در دست ساخت بودن فیلم Star Wars: Rogue One که قرار است در ماه دسامبر اکران شود، قسمت بعدی مجموعه جنگ ستارگان (قسمت هشتم) کم‌کم در حال نزدیک شدن به مراحل پایانی فیلمبرداری خود است. روز گذشته کارگردان قسمت هشتم این مجموعه با انتشار پستی در سایت Tumblr تصویر جدیدی را از این قسمت منتشر کرد؛ تصویری که در آن می‌توانید یک شنل جدای زیبا را به همراه جمله «درحال طیِ مراحل پایانی» در پایین آن، ببینید:

Star wars episode 8.jpg

فیلمبرداری اپیزود هشتم فیلم سینمایی جنگ ستارگان از ماه فوریه رسما کلید خورد. به گفته سازنده‌ها، بخش عمده فیلمبرداری این فیلم در انگلستان اتفاق خواهد افتاد. این درحالی است که قرار است برخی سکانس‌ها نیز در کرواسی ضبط شوند.

تاکنون اطلاعات زیادی از این فیلم منتشر نشده است و خب این موضوع هم برای فیلمی که در این مرحله از ساخت قرار دارد، چیزی طبیعی تلقی می‌شود. این درحالی است که چندتن از بازیگران قسمت هشتم گفته‌اند که طرفداران باید از Star Wars Episode 8 انتظار چیزی متفاوت نسبت به قسمت‌های قبلی این مجموعه را داشته باشند.

در ماه آوریل سال جاری میلادی، اسکار آیزاک (Oscar Isaac) که قرار است در نقش Poe Dameron در این فیلم ایفای نقش کند، ایفای نقش در قسمت هشتم جنگ ستارگان را به ایفای نقش در یک فیلم مستقل (و کم خرج) تشبیه کرد. او به وبسایت اِل‌اِی تایمز گفته بود که:

رایان (کارگردان فیلم) قطعا به جاهایی خواهد رفت و درمورد چیزهایی تحقیق خواهد کرد که تاکنون در دنیای Star Wars نظیر آن‌ها را ندیده‌ایم. برای من، کشف چیزهای جدید که تاکنون انتظار نداشتم آن‌ها را در دنیای Star Wars ببینم، بسیار سرگرم‌کننده [و جذاب] است.

علاوه بر آیزاک، تاکنون بازیگران دیگری همچون دِیزلی ریدلی (Daisy Ridley) و جان بویِگا (John Boyega) درمورد فضای تاریک فیلم صحبت‌هایی کرده‌اند. جان بویگا چندی پیش در گفت‌و‌گو با وبسایت ورایتی گفت:

این فیلم از لحاظ تاریکی و بزرگی، متفاوت‌تر از همه نسخه‌های قبلی خواهد بود. حال ممکن است کسی بگوید: چگونه توانستید دنیای بزرگ‌تر از Force Awakens بسازید؟! اما [بدانید که] دنیای قسمت هشتم به طرز دیوانه‌واری بزرگ است.

قسمت هشتم فیلم سینمایی جنگ ستارگان قرار است در تاریخ ۲۴ آذرماه سال ۱۳۹۶ (۱۵ دسامبر سال ۲۰۱۷) بر روی پرده سینماها برود. در این قسمت از فیلم، ستارگانی همچون مارک همیل، آدام درایور، لورا درن، دومنل گیلسون، کری فیشر، آنتونی دنیلز، گوِندولین کریستی و اندی سرکیس حضور دارند.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده