نویسنده: میثم علی حسنی
// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۹

مسابقات Dota 2: گزارش روز چهارم مرحله حذفی Major مانیل

کم‌کم به روزهای حساس مسابقات Major مانیل بازی Dota 2 نزدیک می‌شویم. امروز نیز دو تیم دیگر با رقابت‌ها وداع کردند. با گزارش روز چهارم همراه زومجی باشید.

در پایان چهارمین روز مسابقات بهاری مانیل فقط پنج تیم در تورنمنت باقی ماندند و سه تیم دیگر حذف شدند. در ادامه بازی‌های امروز را بررسی می‌کنیم:

Liquid-VS-Na'Vi-major-day-4-Dota-2-Zoomg

اولین دیدار امروز بین تیم‌های Na'Vi و Liquid برگزار شد. این دیدار مکان رویایی Kuroky با تیم سابق خود بود و از هر دو تیم یک بازی جالب و  مهیج را شاهد بودیم. در بازی اول که بسیار نفس‌گیر و متعادل پیش می‌رفت Liquid با عملکردی بهتر از حریف خود توانست فاتح این مسابقه باشد. در دومین رقابت نیز بازی نه چندان خوب Dendi  و در مقابل عملکرد عالی FATA باعث شد تا Na'Vi نتواند به مسابقه مسلط شود تا با کسب جایگاه هفتم و هشتم مشترک به کار خود در تورنمنت مانیل پایان دهد.

 

LGD-VS-VG.R--major-day-4-Dota-2-Zoomg_1

دو تیم چینی VG.R و LGD در دومین دیدار روز چهارم به مصاف هم رفتند تا یکی از آن‌ها در صورت شکست راهی چین شود و دیگری برای کسب جایگاه بهتر تلاش کند. دیدار اول کاملا در کنترل LGD بود و باز هم Maybe یک بازی زیبا را به نمایش گذاشت و تیم خود را برنده این دیدار کرد. در دومین مسابقه شرایط کاملا متفاوتی رخ داد و اینبار Yang با عملکردی عالی به همراه هیرو AXE توانست نفش موثری در پیروزی VG.R در این دیدار ایفا کند و حتی خرید Divine Rapier توسط Maybe نیز نتوانست عاملی باشد برای جلوگیری از شکست LGD تا بازی بعدی سرنوشت این دو تیم را مشخص کند. LGD در آخرین رقابت یک بازی تیمی بی نظیر را از خود نشان داد به نحوی که VG.R فقط توانست ۲ بار موفق به کشتن بازیکنان این تیم شود تا در کنار Na'Vi به جایگاه هفتم و هشتم مشترک قناعت کند.

 

Liquid-VS-Fnatic-major-day-4-Dota-2-Zoomg

آخرین بازی امروز جدال مکان تیم‌های Fnatic و Liquid بود. Kuroky و همراهانش در صبح روز چهارم با شکست Na'Vi به این مرحله راه یافتند و این فرصت خوبی بود تا Fnatic از خستگی بازیکنان تیم حریف نهایت استفاده را ببرد. در اولین دیدار Liquid با بازی بدون نقص خود حسابی Mushi و همراهانش را تحت فشار قرار داده بود اما آن‌ها نمی‌خواستند تسلیم شوند تا اینکه بعد از نزدیک به ۴۵ دقیقه رقابت نفسگیر بالاخره مجبور به گفتن کلمه GG شدند. در دیدار دوم Fnaitc عالی رقابت را شروع کرد و از حریف خود پیش افتاد ولی در ادامه بازیکنان Liquid با چند بار Gank بازیکنان حریف و پیروزی در دو درگیری تیمی روند مسابقه را به نفع خود برگرداندند و در پایان فاتح این دیدار شدند تا منتظر بازی‌های فردا و برنده دیدار MVP و LGD باشند.

مطالب مرتبط

جمع‌بندی روز چهارم:

با پایان دیدارهای امروز جدول رقابت به شرح زیر است:

day-4-bracket-manila-major-Dota-2-Zoomg

زمان بازی‌های فردا را با هم مرور می‌کنیم:

  • MVP VS LGD: ساعت ۶:۳۰ به وقت تهران
  • Newbee VS OG: ساعت ۹:۵۰ به وقت تهران
  • برنده دیدار MVP و LGD در مقابل Liquid: ساعت ۱۳:۱۰ به وقت تهران

امروز دو تیم Na'Vi و VG.R با حذف از دور رقابت‌ها به جایگاه مشترک هفتم و هشتم دست یافتند و ۱۰۵۰۰۰ دلار جایزه را کسب کردند. تیم Fnatic نیز در جایگاه پنجم و ششم مشترک قرار گرفت تا با ۲۰۲۵۰۰ هزار دلار به خانه برگردد.

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده