// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۱

تاریخ انتشار بسته الحاقی Bespin بازی Star Wars Battlefront مشخص شد

پس از انتشار اولین بسته‌ الحاقی بازی محبوب Star Wars Battlefront، محصول استودیوی دایس، تاریخ عرضه دومین DLC این بازی با نام Bespin نیز توسط الکترونیک آرتز اعلام شد. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

کمپانی Electronic Arts اعلام کرد که بازیکنان Star Wars Battlefront می‌توانند خود را برای سفر به شهر هوایی Bespin آماده کنند. دومین بسته‌ الحاقی این بازی با نام Bespin در تاریخ ۱ تیرماه (۲۱ ژوئن) منتشر خواهد شد. کسانی که Season Pass بازی را در اختیار داشته باشند، در تاریخ ذکر شده که در حقیقت دو هفته‌ زودتر از تاریخ انتشار آن برای سایر کاربران است، می‌توانند به این بسته الحاقی دسترسی داشته باشند. علاوه بر اعلام تاریخ انتشار این DLC، وبسایت رسمی بازی از امکان نبرد در شهر نهفته در ابر Bespin خبر داد و اینکه بازیکنان قادر خواهند بود نبردها را به داخل کاخ‌های اصلی این شهر نیز بکشانند و در آزمایشگاه‌های موسوم به Bioniip و راهروهای آن نیز قدم بزنند. این بسته‌ الحاقی همچنین شامل اسلحه‌ی تک‌تیراندازِ دید در شب با نام X-8 و اسلحه‌ی منفجر کننده‌ EE-4 (Blaster) خواهد بود.

از جمله‌ی دیگر موارد این DLC می‌توان به وجود ۴ نقشه‌ی جدید و قابل بازی شدن شخصیت‌های Lando Calrissian و Dengar، که هر دو مجهز به اسلحه‌ی Blaster هستند، اشاره کرد. انتظار می‌رود که اطلاعات بیشتری از این بسته‌ الحاقی طی هفته‌های پیش‌رو منتشر شود. پیش‌تر در زومجی از فروش فوق‌العاده‌ی ۱۴ میلیون نسخه‌ای بازی Star Wars Battlefront و در مطلبی دیگر نیز از خبر رسمی تایید بازی Star Wars Battlefront 2 مطلع شدید.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده