نویسنده: deleted account
// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

تماشا کنید: بسته الحاقی Rise of Iron برای بازی Destiny رسما تایید شد

بعد از لو رفتن تاریخ انتشار بسته الحاقی «خیزش آهن» (Rise of Iron) بازی شوتر - آنلاین Destiny، روز گذشته رسما تریلر این بسته الحاقی منتشر شد. با زومجی و این تریلر جذاب همراه شوید.

روز گذشته استودیو بانجی در جریان یک پخش‌زنده از توییچ، رسما از تریلر بازی Destiny: Rise of Iron پرده برداشت و همانطور هم که در گذشته اعلام شده بود، تاریخ عرضه این بسته را ۳۰ شهریورماه ۱۳۹۵ (۲۰ سپتامبر ۲۰۱۶) اعلام کرد. طبق اطلاعات منتشر شده، این بسته الحاقی تنها برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و حدودا ۳۰ دلار قیمت خواهد داشت.

بازیکنان در بسته الحاقی «خیزش آهن» به مکانی جدید در کره زمین برده خواهند شد که «The Plaguelands» نام دارد و در خود چیزهای جالبی را جای داده است. این مکان مرموز قابلیت یورش شش‌نفره (Six-Player Raid) را به بازی اضافه خواد کرد و همچنین دارای فضای اجتماعی جدیدی به نام «Felwinter Peak» خواهد بود. از دیگر مواردی که این بسته الحاقی به بازی اضافه می‌کند می‌توان به قابلیت جدید Three-Player Strike و همچنین ارتقای سطح نور بازی اشاره کرد. بسته الحاقی Rise of Iron - دقیقا همچون The Taken King - برای اجرا شدن به نسخه اصلی بازی Destiny احتیاج دارد.

|  |

در طول این پخش زنده، استودیو بانجی رسما شایعات را تایید کرد و گفت که این بسته الحاقی برای کنسول‌های نسل هفتمی عرضه نخواهد شد.

تمامی بازیکنان این بسته الحاقی خواهند توانست از سلاح جذاب Gjallarhorn استفاده کنند. البته کسانی که این بسته الحاقی را پیش‌خرید کنند خواهند توانست به یک نسخه محدود از این سلاح که رنگ‌بندیِ سیاه و نقره‌‌ای جذابی دارد، دسترسی داشته باشند. بازیکنان این بسته الحاقی قادر خواهند بود با جمع‌آوری غنایم باقی‌مانده از زره‌ی دشمنان کشته‌شده، یک موشک‌انداز بسیار قدرتمند بسازند و با آن، دشمنان را از سر راه بردارند. در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به سلاح Gjallarhorn را مشاهده کنید:

| |

اوایل سال جاری میلادی بود که بانجی و اکتیویژن اعلام کردند قرار است در سال ۲۰۱۷، یک دنباله کامل برای بازی Destiny عرضه شود. طرفداران انتظار دارند بانجی، تا زمان عرضه نسخه بعدی این بازی، عرضه بسته‌های الحاقی را برای نسخه اول فراموش نکند.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده