نویسنده: محمد شیرزاده
// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۳

اولین تصاویر از فیلم Jack Reacher 2: Never Go Back منتشر شدند

به تازگی اولین تصاویر از فیلم سینمایی «جک ریچر ۲: هیچ وقت باز نگرد» (Jack Reacher 2: Never Go Back) با حضور تام کروز منتشر شده‌اند و در آن‌ها می‌توانید این بازیگر را برای اولین بار در این فیلم مشاهده کنید. با زومجی در ادامه مطلب همراه باشید.

تام کروز در حال حاضر فرنچایزهای زیادی را در دست کار دارد و یکی از آن‌ها سری فیلم‌های «جک ریچر» است. این سری فیلم براساس رمان‌های لی چایلد ساخته شده که داستان یک مامور نظامی سابق به نام «جک ریچر» را روایت می‌کند. اولین فیلم سینمایی این مجموعه به نام «جک ریچر» (Jack Reacher) توانست با بودجه ۶۰ میلیون دلاری و نقد و بررسی‌های خوب و فروش ۲۱۸ میلیون دلاری در سطح جهان توانست خود را در دل هواداران و منتقدین جا کند و استودیوی پارامونت پیکچرز نیز تصمیم به ساخت دنباله‌ای به نام «جک ریچر ۲: هیچ وقت باز نگرد» گرفت.

«هیچ وقت باز نگرد» نام ۱۸‌امین رمان «جک ریچر» است که در سال ۲۰۱۳، پس از انتشار اولین فیلم منتشر شد و او را به همراه یک زن جوان به دنبال یک افسر ارتشی می‌فرستد. کوبی اسمالدرز که سابقه بازی در سریال «آشنایی با مادر» (How I Met Your Mother) را دارد قرار است نقش ماموری را بازی کند که به او تهمت جاسوسی زده شده و «جک ریچر» به او کمک می‌کند. دانیکا یاروش که سابقه بازی در سریال «قهرمان‌ها: تولد دوباره» (Heroes Reborn) را دارد نیز قرار است قرار است «ریچر» را مجبور کند که با مشکلات شخصی‌اش دست و پنجه نرم کند.

به تازگی اولین عکس تصاویر فیلم سینمایی «جک ریچر ۲: هیچ وقت باز نگرد» منتشر شدند و در آن می‌توانیم تام کروز، کوبی اسمالدرز و جیسون داگلاس را ببینیم. کارگردان «جک ریچر ۲: هیچ وقت باز نگرد» ادوارد زوئیک است که سابقه برنده شدن جایزه اسکار را در فیلم «آخرین سامورایی» (The Last Samurai) با حضور تام کروز دارد. وی همچنین فیلمنامه این فیلم را به همراه مارشال هرسکوویتز به نگارش در آورده است. در ادامه می‌توانید تصاویر این فیلم در بخش نیو اورلینز را مشاهده کنید:

تام کروز به خاطر انجام بدلکاری‌هایش شهرت فراوانی دارد، حتی بدلکاری‌هایی که او را با مرگ رو به رو می‌کنند. وی در فیلم سینمایی «ماموریت غیر ممکن: ملت یاغی» (Mission Impossible: Rogue Nation) از یک هواپیما آویزان شد. همچنین گفته شده اسمالدرز نیز بدلکاری‌هایش را خودش انجام خواهد داد. زوئیک در این رابطه گفته:

تبدیل شدن به بدل تام کروز کار کسل کننده‌ای خواهد بود. او همه بدلکاری‌هایش را خودش انجام می‌دهد. همه او را به خاطر این کارهایش می‌شناسند. او تک تک بخش‌هایش را خودش انجام می‌دهد. کوبی اسمالدرز هم همینطور است. وی از هیچ بدلکاری استفاده نکرده است.

سری فیلم‌های «ماموریت غیر ممکن» بدلکاری‌هایی داشته که او را تا سر حد مرگ برده است اما «جک ریچر ۲: هیچ وقت باز نگرد» مهارت‌های فیزیکی کمتری می‌طلبد و انجام دادنش برای تام کروز راحت‌تر خواهد بود. انتظار می‌رود «جک ریچر ۲: هیچ وقت باز نگرد» فروش خوبی داشته باشد. اولین فیلم از «جک ریچر» المان‌های جرم و جنایی و رمز آلود را با حال و هوای گاوچرانی مدرن ترکیب کرد و فیلم خوبی به ما تحویل داد و انتظار می‌رود «جک ریچر ۲» نیز این المان‌ها را بازگرداند.

«جک ریچر ۲: هیچ وقت باز نگرد» در تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۱۶ (۳۰ مهر ۱۳۹۵) در سینماهای آمریکا و سراسر جهان اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده