نویسنده: wood patch
// شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۹

بازیگر معروف سریال The Walking Dead علاقه فراوانی به بازی در نقش شخصیت Ghost Rider دارد

نورمن ریداس، بازیگر معروف و محبوب سریال شناخته شده The Walking Dead در جدیدترین مصاحبه خود، اظهار کرده که به‌شدت خواهان بازی در نقش شخصیت «Ghost Rider» و راندن موتورهای کلاسیک با چرخ‌های آتشین است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

نورمن ریداس که به دلیل بازی در نقش کاراکتر دریل دیکسون بارها و بارها از سوی طرفدران سریال «مردگان متحرک» و منتقدان تحسین شده، در فهرست علاقه‌مندی‌های شخصی خود همواره به موتورسیکلت‌های کلاسیک اهمیت ویژه‌ای داده است؛ به‌گونه‌ای که حتی در سریال پرطرفدار شبکه AMC نیز این علاقه خود را پنهان نکرده و موتورسیکلت را به عنوان وسیله نقلیه خود برگزیده است. اکنون به‌نظر می‌رسد که ریداس علاوه‌بر این‌که اشتیاق وافری به این وسیله برای پر کردن اوقات روزانه و فراغت خود دارد، به هر چیزی که سیمایی از موتورها داشته باشد علاقه‌مند است! نورمن ریداس در جدیدترین مصاحبه خود با وب‌سایت آپ‌راکس، در پاسخ به پرسشی مبنی بر تمایل وی برای قرار گرفتن در نقش Ghost Rider، شخصیت موتورران جهان ابرقهرمانان کمپانی مارول، به‌شدت هیجان‌زده شد و این‌گونه گفت:

البته که دوست دارم در نقش این شخصیت ظاهر شوم. این یک حرکت انفجاری خواهد بود! بعد، قرار است که صورتم به جمجه‌ای در میان زبانه‌های آتش تبدیل شود و آن چیزهای مخصوص «روح‌سوار» را هم با خودم حمل کنم؟! بله، موافق گرفتن این نقش هستم.

ریداس ضمن ابراز شور و شوقش برای ظاهر شدن در نقش این کاراکتر، بازی نیکلاس کیج را نیز در اولین پروژه‌های سینمایی مربوط به Ghost Rider تحسین کرد و از وی به نیکی یاد کرد. تاریخ انتشار اولین فیلمی که با محوریت این ابرقهرمان جهنمی ساخته شد، به سال ۲۰۰۷، زمانی که امتیاز ساخت آن با کمپانی سونی بود، بازمی‌گردد. دومین قسمت فیلم نیز با نام Ghost Rider: Spirit of Vengeance در سال ۲۰۱۱ بر روی پرده‌ نقره‌ای رفت ولی آن‌گونه که باید و شاید بود، مورد پسند بیننده‌ها قرار نگرفت.

Ghost Rider

تمامی حقوق مرتبط با ساخت، حفظ و نشر پروژه‌های سینمایی Ghost Rider، چند سالی است که دوباره در دستان مارول قرار گرفته و سونی اکنون هیچ‌گونه تسلطی بر این ابرقهرمان ندارد. از شخصیت‌های دیگری که امتیاز ساخت فیلم‌ها و سریال‌های مربوط به آن به این کمپانی مشهور ناشر کتاب‌های کمیک بازگشته است، می‌توان به «Daredevil» اشاره کرد که امتیازات مربوط به آن در سال ۲۰۱۳ به مارول واگذار شد. این قهرمان، هم‌اینک سریالی مختص به خود با همین نام را دارد که دو فصل از آن توسط نت‌فلیکس پخش شده است. در حال حاضر هیچ‌گونه خبری از ریبوت سری فیلم‌های Ghost Rider به‌گوش نمی‌رسد و باید دید که آیا مارول در صورت تمایل به ساخت روح‌سوار جدید، از توانایی‌های ریداس بهره خواهد برد یا خیر.

نومن ریداس قرار بود که در نسخه جدید سری بازی‌های  Silent Hills به ایفای نقش بپردازد که متاسفانه، ساخت پروژه مشترک هیدئو کوجیما و گیلرمو دل‌تورو به دلایل ناواضحی به‌کلی ملغی اعلام شد.

نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده