نویسنده: wood patch
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۳

تماشا کنید: بزرگ‌ترین بروزرسانی بازی Rocket League با نام Neo Tokyo معرفی شد

سایانیکس، استودیوی توسعه‌دهنده و ناشر بازی محبوب Rocket League، به‌تازگی تریلر معرفی بروزرسانی «Neo Tokyo» را که به عنوان بزرگ‌ترین بروزرسانی تاریخ بازی شناخته می‌شود، منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بسته Neo Tokyo که سایانیکس آن را بزرگ‌ترین و گسترده‌ترن بروزرسانی بازی پرطرفدار Rocket League می‌خواند، ۲۰ ژوئن ۲۰۱۶ (۳۱ خرداد ۱۳۹۵) در دسترس قرار خواهد گرفت. این بروزرسانی، بازیکنان را به استادیوم «سایبرپانک» خواهد برد که تم و فضایی مشابه با شهرهای آینده دارد و از لامپ‌های نئون برای نورپردازی آن استفاده شده است. پس از دریافت این بروزرسانی، فصل سوم برای پلی‌لیست‌های رقابتی بلافاصله کلید خواهد خورد؛ علاوه‌بر این موارد، «نئو توکیو» ویژگی‌های جدیدی را نیز با خود به ارمغان خواهد آورد که از آن‌ها می‌توان به سیستم «دراپ» گسترش‌یافته با آیتم‌های کمیاب و بسیار کمیاب بیش‌تر، گزینه‌های جدید برای شخصی‌سازی بهتر قسمت «چت سریع» و فراهم شدن امکان شادی پس از بازی اشاره کرد.

همچنین پس از عرضه بروزرسانی، دو خودروی ویژه جدید نیز با نام‌های اسپر (Esper) و ماسامونه (Masamune) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت. کسانی که نسخه کالکتور یا همان نسخه فیزیکی «راکت لیگ» را خریداری کرده‌اند، می‌توانند پیش از سایر کاربران بازی به این خودروها در تاریخ ۴ تیر در آمریکا و در تاریخ ۱۵ تیر در اروپا دسترسی داشته باشند:

NeoTokyo cars

از آن‌جا که  این دو خودرو در کنار خودروهای مرودر (Marauder) و آفترشاک (Aftershock)در انحصار زمانی دارندگان نسخه فیزیکی بازی قرار دارند، سایر دارندگان این اثر می‌توانند که از تاریخ ۲۸ تیر به بعد با پرداخت ۱/۹۹ دلار به ازای هر خودرو، آن‌ها را تحت عنوان بسته‌های الحاقی دریافت کنند. در انتهای خبر، می‌توانید بیننده تریلر بروزرسانی Neo Tokyo باشید:

| |

نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده