نویسنده: deleted account
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۹

تاریخ آغاز نسخه آزمایشی بازی Paragon مشخص شد

Paragon نام بازی بعدی کمپانی اپیک گیمز، سازنده‌ی مجموعه Gears of War، است که در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهد شد. به تازگی این کمپانی تاریخ آغاز نسخه‌ی آزمایشی بازی را اعلام کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

طبق گزارشات اخیر، در روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۹۵ (۱۶ آگوست سال ۲۰۱۶ میلادی) نسخه آزمایشیی بازی Paragon برای پلی‌استیشن 4 و پی سی رسما کلید خواهد خورد. اگر شما مایلید هم‌اکنون این نسخه آزمایشی را تجربه کنید، می‌توانید برای خرید نسخه Early Access اقدام کنید؛ نسخه‌ای که هم‌اکنون با قیمت ۲۰ دلار برای پلی‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است.

اپیک گیمز علاوه بر مشخص کردن تاریخ آغاز نسخه آزمایشی بازی Paragon، اقدام به معرفی قهرمان جدید این بازی کرد. طبق اعلام این کمپانی، قهرمان جدید بازی Paragon، «کایمرا» (Khaimera) نام دارد و می‌تواند دو تبر را با خود حمل کند. این قرمان جدید در روز یکم تیر ۱۳۹۵ (۲۱ ژوئن ۲۰۱۶) از طریق Early Access به بازی اضافه خواهد شد. ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید، این قهرمان را در حین مبارزه نشان می‌دهد:

|  |

در کنار این دو خبر مهم مربوط به بازی Paragon، اپیک گیمز همچنین اعلام کرد که بزرگ‌ترین بروزرسانی این بازی قرار است در هفته بعد عرضه شود. این بروزرسانی بزرگ شامل ویژگی‌های جدیدی برای بخش Draft Mode بازی خواهد بود. به علاوه اعلام شده است این بروزرسانی شامل «تنظیماتی گسترده» برای بخش Hero balance بازی خواهد بود. علاوه بر این‌ها، این بروزرسانی تغییراتی را نیز در بخش Card Experience بازی اعمال خواهد کرد.

کمپانی اپیک گیمز درمورد بخش Draft Mode این بازی گفته است:

وقتی که گروه ۱۰ نفره‌ای از بازیکنان در یک لابی دور هم جمع شوند، بخش Draft Mode به واسطه دادن انتخاب‌های متعدد به کاربر،  چگونگی انتخاب قهرمانان را توسط بازیکنان تغییر می‌دهد. هدف اصلی بخش Draft Mode از بین بردن وقفه‌های طولانی برای بخش ایجاد مسابقه بازی و همچنین فراهم ساختن امکان همکاری با هم‌تیمی‌های خود به هنگام انتخاب Hero (قهرمان) است. ما معتقد هستیم این بخش، قبل از آغاز هر مسابقه، به بازیکنان بیشتر اجازه همکاری تیمی را می‌دهد.

به نظر می‌رسد تغییراتی که قرار است در متعادل‌سازی کاراکترها ایجاد شوند بسیار مهم و جامع هستند؛ چراکه اپیک گیمز در پستی در وبلاگ خود اعلام کرد که:

تعادل و هماهنگی کاراکترها به منظور اجازه دادن به بازیکن برای بازی کردن با چند قهرمان در یک زمان کوتاه و همچنین بهبود اثربخشی تعدادی از قهرمانان در حین مبارزه،  اساسا از نو ساخته شده است.

یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که این بروزرسانی اعمال می‌کند این است که توانایی‌های Passive قهرمانان، به‌طور کلی از بازی حذف شده‌اند. به علاوه اپیک گیمز اعلام کرده است که در حال حذف کردن توانایی انتخاب سطح برای حالت Basic Attack شخصیت‌های بازی است تا با این‌کار توانایی حمله ابتدایی همه شخصیت‌ها را هم‌سطح کند. اپیک گیمز در این‌مورد گفت:

ما متوجه شدیم که این دو گزینه موجود در بازی، نمی‌توانند آن‌طور که پیش‌بینی می‌شد عمیق و ارزشمند باشند.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده