نویسنده: deleted account
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۸

E3 2016: بازی God of War 4 احتمالا در کنفرانس سونی معرفی خواهد شد

شایعات داغ نمایشگاه E3 2016 ساعاتی پیش با آورده شدن اسم بازی‌های God of War 4 و The Last of Us 2 به اوج خود رسیدند؛ یک منبع داخلی شایعات داغی در این‌مورد منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید.

ساعاتی پیش یک منبع داخلی به نام Shinobi602 که سابقه خوبی در تایید بازی‌های معرفی نشده دارد، شایعات نمایشگاه E3 2016 را برای طرفداران سونی به اوج خود رساند. این فرد اعلام کرده است که قرار است در جریان برگزاری نمایشگاه E3 2016 بازی God of War 4 رسما تایید شود؛ اما او معتقد است که در این نمایشگاه خبری از دنباله بازی محبوب The Last of Us نخواهد شد.

Shinobi در قسمت اخیر برنامه Video Game Sophist گفته است که:

نمایشگاه E3 2016 جشن معرفی بزرگی برای بازی God of War 4 خواهد بود.

علاوه بر این، او اعلام کرد که کریتوس، قهرمان مجموعه God of War ، «به احتمال زیاد» در نسخه چهارم حضور خواهد داشت؛ گرچه ممکن است او پروتاگونیست (شخصیت اصلی بازی) نباشد. به‌علاوه Shinobi گفت که اگر این بازی واقعا در دست ساخت باشد،  احتمالا نام آن God of War 4 نخواهد بود.

در گزارشی که در ماه آوریل منتشر شد، اعلام شد که God of War 4 در حال ساخت است و به احتمال زیاد وقایع آن به جای اساطیر یونانی، در مورد اساطیر اسکاندیناوی خواهد بود.

درمورد بازی The Last of Us 2 او گفت که ناتی‌داگ حداقل تا الان باید نمونه اولیه بازی را ساخته باشد، اما معرفی بازی در E3 2016 کمی دور از انتظار است.

پس از انتشار رسمی بازی The Last of Us در سال ۲۰۱۴ و تحسین منتقدان، نیل دراکمن، کارگردان این بازی، گفته بود که شانس ساخت دنباله بازی پنجاه پنجاه است. ناتی‌داگ اخیرا با انتشار بازی Uncharted 4: A Thief's End باری دیگر نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرد و نشان داد هنوز هم توانایی ساخت یک بازی اسثنایی را دارد. این موضوع را بدانید که Shinobi سابقه بسیار خوبی در تایید بازی‌های معرفی نشده دارد و همین موضوع، درصد صحت این قضیه را بسیار بالا می‌برد.

برنامه کامل کنفرانس‌های نمایشگاه E3 2016 به شرح زیر است:

  • دوشنبه ۰۰:۳۰ کنفرانس الکترونیک آرتز
  • دوشنبه ۶:۳۰ صبح کنفرانس بتسدا
  • دوشنبه ۲۱:۰۰ کنفرانس مایکروسافت
  • دوشنبه ۲۳:۰۰ پی‌سی گیمینگ
  • سه‌شنبه ۰۰:۳۰ کنفرانس یوبی‌سافت
  • سه‌شنبه ۵:۳۰ صبح سونی
  • سه‌شنبه ۲۰:۳۰ نینتندو

ما در گذشته در زومجی، نسخه بازسازی شده بازی The Last of Us را زیر ذره‌بین خود بردیم و با اعطای نمره کامل به آن، نشان دادیم که تجربه این بازی برای هر کسی امری اجباری تلقی می‌شود. منتقد زومجی در نتیجه‌گیری خود از این بازی گفته بود:

تجربه‌ی The Last of Us: Remastered، برای کسانی که این بازی را قبلا در کنسول پلی‌استیشن 3 تجربه کردند، شاید الزامی نباشد، اما حالا که نسخه‌ی بازسازی شده‌ در پلی‌استیشن 4 هم وجود دارد و آن گیم‌پلی و روند بازی قابل تکرار با کیفیتی بالاتر و ارائه شده است، مقداری آدم را به شک می‌اندازد. با این حال، توصیه می‌کنم اگر کنسول پلی‌استیشن 4 دارید، حتما به سراغ این بازی بروید چرا که کاملا با یک بازی نسل هشتمی مواجه خواهید شد و اصلا شما را چه از نظر روایت داستانی، چه روند گیم‌پلی و حتی گرافیک نا امید نخواهد کرد.

زومجی سال گذشته پوشش کاملی را از نمایشگاه E3 2015 به عمل آورد و امسال هم برنامه‌های ویژه‌ای (از جمله پوشش مستقیم ویدیویی) برای این نمایشگاه دارد. E3 2016 را از زومجی دنبال کنید.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده