نویسنده: deleted account
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۷

تماشا کنید: اولین تریلر گیم‌ پلی بازی Injustice 2

Injustice 2 چند روز پیش رسما معرفی شد و حال به تازگی اولین تریلر رسمی از گیم‌پلی آن منتشر شده است. با زومجی و این تریلر دیدنی همراه باشید.

ندررلم، توسعه‌دهنده بازی Injustice 2، روز گذشته بر روی کانال خود در توییچ، اولین تریلر رسمی از گیم‌پلی این بازی را منتشر کرد و تغییرات بوجود آمده را به وضوح به همه نشان داد. در این تریلرشخصیت‌های بازی به هنگام مبارزه نشان داده می‌شوند و جالب اینجاست که تازه‌واردانی همچون Gorilla Grodd و Atrocitus و البته Supergirl در این تریلر خودنمایی می‌کنند.

| |

این گیم‌پلی جدید بخش‌هایی از حرکات فوق‌العاده شخصیت‌های بازی را نشان می‌دهد؛ ازجمله اینکه در این تریلر، بتمن توسط Batplane خود به سوپرمن شلیک می‌کند و همچنین آکوامن، Gorilla Grodd را غذای یک کوسه ترسناک و بسیار بزرگ می‌کند. قدرت‌های خارق‌العاده Supergirl نیز در این تریلر نشان داده می‌شود. در تریلر معرفی بازی، لباس و زره بعضی از شخصیت‌ها را برای اولین بار بود که می‌دیدیم؛ البته هنوز مشخص نشده است که این زره‌ها چه ویژگی‌ها به‌خصوصی دارند.

در تریلر معرفی این بازی، حملات ارتقای سطح نیز دیده می‌شد. به علاوه شاهد حضور Black Manta، تبهکار آکوامن، نیز بودیم؛ گرچه هنوز مشخص نیست که Black Manta بخشی از حملات ارتقای سطح آکوامن محسوب می‌شود یا یک شخصیت کاملا جدید است.

همراه با تایید تعدادی شخصیت جدید برای این نسخه از بازی، اد بون، رییس استودیو ندررلم و کارگردان این بازی، درمورد اینکه چگونه تیم سازنده شخصیت‌های جدید را به این بازی اضافه کرده است گفت:

ما برای اینکار فاکتورهای بسیاری را در نظر گرفته‌ایم. تیمی که مسوول ساخت شخصیت‌های جدید است، بسیار هیجان‌زده است و ما همیشه برای انتخاب شخصیت‌های جدید، رسانه‌های اجتماعی را مدنظر قرار می‌دهیم. حتی کمپانی دی‌سی نیز درگیر این موضوع است. این موضوع (انتخاب شخصیت جدید) به نوعی همکاری بین بازیکنان و دی‌سی محسوب می‌شود.

اد بون در ادامه صحبت‌های خود گفت که Injustice 2 نسبت به نسخه قبلی، دارای شخصیت‌های بیشتری خواهد بود. او گفت که چهره‌های جدید بسیاری در Injustice 2 وجود خواهد داشت و باید در این بازی شاهد مسائل غیرمنتظره‌ی بسیاری باشیم. بون در صحبت‌های پایانی خود گفت که در جریان برگزاری نمایشگاه E3 2016، اطلاعات بیشتری درمورد این بازی منتشر خواهد شد.

در هنگام معرفی بازی نیز اد بودن اعلام کرده بود که در Injustice 2 شاهد ویژگی‌های جدیدی خواهیم بود که نحوه بازی کردن بازی‌های سبک مبارزه‌ای را تغییر خواهند داد. همچنین قرار است این بازی از حیث شخصی‌سازی شخصیت‌ها و برخی المان‌های دیگر، بازی‌های مبارزه‌ای را وارد سطح جدیدی کند. به علاوه بازی از حیث داستانی هم دنباله‌ای بر نسخه قبلی خواهد بود.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده