نویسنده: deleted account
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۶

پلی‌ استیشن نئو برای توسعه دهندگان یک تجربه یکپارچه را به ارمغان خواهد آورد

مدتی پس از معرفی رسمی نسخه ارتقا یافته کنسول پلی‌استیشن 4 با اسم رمز نئو، حال اعلام شده است که قرار است این کنسول یک تجربه یکپارچه را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهد. با زومجی و جزییات خبرهمراه باشید.

دو روز پیش اندرو هاوس، مدیرعامل سرگرمی‌های تعاملی سونی، رسما ساخت نسخه بهبود یافته پلی استیشن 4 را تایید کرد و به بسیاری از شایعات مرتبط با این کنسول پاسخ قاطع داد. گرچه او اطلاعات بسیاری را از این کنسول منتشر کرد، اما اعلام کرد که قرار نیست در نمایشگاه E3 2016 خبری از این کنسول بشود. تایید رسمی این کنسول با انتشار اخبار و اطلاعات مطمئنی همراه بود؛ ازجمله این‌که سونی چگونه می‌خواهد توسعه بازی‌ها را برای توسعه‌دهندگان آسان کند.

طبق اطلاعات جدید منتشر شده، روند توسعه بازی‌ها برای کنسول پلی‌استیشن نئو یک تجربه یکپارچه خواهد بود؛ اما به علت این‌که توسعه‌دهندگان مجبور هستند دو نسخه متفاوت از بازی‌های خود را یکی برای کنسول فعلی و دیگری برای کنسول جدید بسازند، آن‌ها بیشتر درگیر ساخت بازی خواهند شد و باید بیشتر بر روی بازی‌های خود کار کنند.

طبق گفته‌های هاوس، پلی‌استیشن نئو با همه سختی‌هایی که ممکن است برای توسعه‌دهندگان ایجاد کند، در نهایت به نفع مصرف‌کنندگان و البته توسعه‌دهندگان خواهد بود.

تا به این لحظه هیچ اطلاعات رسمی مبنی بر تاریخ عرضه کنسول پلی‌استیشن نئو منتشر نشده است. حتی هنوز اعلام نشده است که این کنسول در چه موقعی رونمایی خواهد شد. از طرف دیگر هم مدتی است شایعه شده است که مایکروسافت در نظر دارد دو نسخه جدید از کنسول ایکس‌باکس وان را عرضه کند. باید منتظر ماند و دید که رقابت سونی و مایکروسافت بر سر کنسول‌ها، به کجا می‌رسد و رقابت نهایی را کدام کمپانی برنده می‌شود.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

منبع: GamingBolt


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده