// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۶

تابلوهای بزرگ تبلیغاتی بازی ها در اطراف محل برگزاری نمایشگاه E3 2016

تا آغاز کنفرانس‌های پیش از رویداد محبوب E3 2016 چند ساعتی بیشتر زمان باقی نمانده است. در این راستا شما را دعوت می‌کنیم که با زومجی همراه شده و عکس‌های تابلوهای بزرگ و زیبای تبلیغاتی برخی بازی‌ها را که در اطراف محل برگزاری نمایشگاه نصب شده‌اند، تماشا کنید.

یکی از جذابیت‌های رویداد مورد انتظار E3 عکس‌های زیبا و متحیر کننده از بازی‌هاییست که بر روی تابلوهای بزرگ در سراسر شهر لوس آنجلس و اطراف محل برگزاری این نمایشگاه نصب می‌شوند. در این راستا وب‌سایت گیم‌اسپات عکس تعدادی از این تابلوها را منتشر کرده که می‌توانید در پایان مطلب مشاهد کنید. در این تابلوهای زیبا و وسوسه کننده، عکس بازی‌هایی مانند Call of Duty: Infinite Warfare، ریمستر Call of Duty: Modern Warfare، Mafia III و Lego Star Wars: The Force Awakens دیده می‌شوند. رویداد E3 2016 بطور رسمی از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۷ خرداد ماه (۱۴ لغایت ۱۶ ماه ژوئن) آغاز خواهد شد اما کنفرانس‌های پیش از نمایشگاه از بعد از نیمه‌ی امشب راس ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران (۱۲ ماه ژوئن راس ساعت ۱ بعد از ظهر به وقت آمریکا) با کنفرانس کمپانی الکترونیک آرتز آغاز خواهد شد که شما می‌توانید اخبار و جزییات تمامی این کنفرانس‌ها را در زومجی دنبال کنید.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده