نویسنده: wood patch
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۹

تماشا کنید: تریلر گیم پلی بخش داستانی بازی Titanfall 2 منتشر شد [E3 2016]

چیزی تا شروع کنفرانس خبری کمپانی الکترونیک آرتز که با نام EA  Play شناخته می‌شود باقی نمانده و بازی Titanfall 2، جدیدترین ساخته استودیوی ریسپاون اینترتیمنت، در کانون توجه قرار دارد. حال پیش از اعلام رسمی EA به نظر می‌رسد که تاریخ انتشار این بازی در تریلر گیم‌پلی آن مشخص شده است.

کمپانی الکترونیک آرتز که در حال آماده‌سازی استیج خود برای کنفرانس خبری EA Play و فراهم کردن آخرین ملزومات برای شروع آن است، گویا به‌صورت سهوی گیم‌پلی Titanfall 2 را در حین اجرای تمرینی پخش کرده است و حضاری که در سالن کنفرانس حضور داشته‌اند، با ثبت تصاویر و ویدیوهایی از گیم‌پلی بازی، تاریخ دقیق انتشار آن را افشا کرده‌اند. بر اساس شواهد، بازی دارای یک کمپین داستانی کامل است که بازیکنان می‌توانند آن را به‌صورت آفلاین تجربه کنند:

Titanfall 2، اثری طراحی شده برای غوطه‌ور شدن در اعماق جهان تایتان‌فال است. کاوش ارتباط منحصربفرد میان تایتان‌ها و خلبانان آن‌ها و بهره‌وری کامل از مبارزات و حرکت‌ها، این حس را به شما القا می‌کند که این دو با هم، توقف ناپذیر هستند.

تریلر گیم‌پلی بازی که بخش داستانی آن را به تصویر می‌کشد، با مکالمه‌ای با یکی از تایتان‌ها شروع می‌شود؛ در این مکالمه به تایتان گفته می‌شود که خلبان اصلی‌اش کشته شده و اکنون باید به خلبان دیگری متصل شود. پس از ایراد توضیحات لازم برای تایتان مذکور، نوع جدید دشمنان خزنده‌مانند بازی و تایتان‌های جدید نیز به‌تصویر کشیده می‌شوند؛ تایتان‌های جدید اکنون نسبت به قبل چابک‌تر شده و توانایی‌های هیجان‌انگیزی را به‌نمایش می‌گذارند. در این تریلر، یکی از آن‌ها سلاحی مسلسل‌مانند با کالیبر بالا را با خود حمل می‌کند و یکی دیگر از تایتان‌ها نیز توانایی انجام حرکات کنگ‌فو را دارد که به خوبی استعدادها و کلاس‌های مبارزه‌ای هر کدام از آن‌ها قابل مشاهده است. در ادامه می‌توانید به تماشای تریلر گیم‌پلی هیجان‌انگیز بازی Titanfall 2 بپردازید:

 | دانلود تریلر با رزولوشن HD 720p از شاتل‌لند

در پایان تریلر، تاریخ دقیق انتشار بازی نشان داده می‌شود که بر اساس آن، باید منتظر عرضه Titanfall 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۱۶ (۷ آبان ۱۳۹۵) باشیم. بر خلاف قسمت اول بازی، علاوه‌بر ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی، این‌بار شاهد انتشار قسمت دوم بر روی کنسول پلی‌استیشن 4  نیز خواهیم بود. شما می‌توانید در ادامه، تصاویری از تریلر بالا را مشاهده کنید:

کنفرانس رسمی الکترونیک آرتز، ساعت ۰۰:۳۰ روز دوشنبه شروع می‌شود و باید دید چه اطلاعات دیگری از بازی منتشر خواهد شد. تیم زومجی نیز با پوشش ویدیویی زنده شما را تا پایان کنفرانس همراهی خواهد کرد.

 

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده