// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۴۴

E3 2016: نگاهی به بازی‌های شرکت نامکو باندای

یکی از شرکت‌هایی که امسال در نمایشگاه 2016 E3 چندین غرفه را به خود اختصاص داده است شرکت سرگرمی‌های باندای نامکو است. با زومجی همراه باشید تا نگاهی به بازی‌های این شرکت بندازیم.

شرکت باندای نامکو «Bandai Namco Entertainment» در سال ۲۰۱۶ بازی‌های بسیار خوبی مانند Dark Souls III ،Tales of Berseria و Naruto Shippuden  را منتشر کرده است. اما کار آن‌ها تمام نشده و با چندین بازی به نمایشگاه E3 2016 می‌آیند که در ادامه نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت:

ACE Combat 7

ace combat 7در کنفرانس تجربه پلی‌استیشن ۲۰۱۵ بود که نامکو بازی Ace Combat 7 را به طور اختصاصی برای برای کنسول پلی‌استیشن 4 و هدست واقعیت مجازی آن معرفی کرد. این بازی محبوب که هفتمین نسخه از سری بازی‌های شبیه سازی پرواز و مبارزه با جت‌های نظامی است، توسط استودیو پراجکت اِیس «Project Ace»  در دست ساخت قرار دارد. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این بازی در دسترس نیست، اما این را می‌دانیم که بازی Ace Combat 7 توسط موتور بازی‌سازی آنریل انجین 4 در حال تولید است.

Ni no Kuni II: Revenant Kingdom

Ni No Kuni II: Revenant Kingdomاین بازی نیز به طور اختصاصی برای کنسولی پلی‌استیشن 4 در کنفرانس پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۵ معرفی شد و استودیو لِول ۵ «Level-5» در حال توسعه آن است. اطلاعات زیادی نیز از این بازی منتشر نشده است و جز بخش‌هایی کوتاه از روایت داستانی، چیزی از Ni no Kuni II نمی‌دانیم. داستان بازی در مورد حاکم شهر دینگ دانگ دِل به نام پادشاه ایوان است. قلمرو او توسط یک کودتا دچار تزلزل شده و حال به کمک همراهان خود قصد دارد تا دوباره پادشاهی خود را به قدرت برساند. انتظار می‌رود این بازی نیز در کنفرانس سونی نمایشی جدید داشته باشد و اطلاعات فروانی از آن منتشر شود.

Sword Art Online: Hollow Realization

انیمه Sword Art Onlineچهارمین قسمت از سری بازی‌های Sword Art Online برای کنسول پلی‌استیشن 3 و کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا در حال توسعه است. این بازی نقش‌آفرینی با عناصر بازی‌های اکشن ادغام شده و توسط ۴ شخصیت بازی داستان را پیش خواهید برد. کاراکترها در این بازی قابل شخصی‌سازی هستند و بیش از ۳۰۰ شخصیت غیر قابل بازی در این اثر وجود دارد که می‌توانید با آن‌ها رو به رو شوید یا به صحبت بپردازید. بازیکنان حتی قادر هستند با تک تک آن‌ها گروه خود را تشکیل دهند و به انجام ماموریت بپردازند. روایت داستانی این بازی در سال ۲۰۲۶ دنبال می‌شود. مشخص نیست بازی Sword Art Online: Hollow Realization در E3 حضور داشته باشد یا به نمایشگاه توکویو گیم منتقل شود. اما از آن جا که این بازی برای کشورهای غربی نیز تایید شده است، به احتمال زیاد اطلاعات و تاریخ رسمی دقیق این بازی منتشر خواهد شد.

Dragon Ball Xenoverse 2

بازی Dragon Ball Xenoverse 2نسخه جدید از سری بازی‌های Dragon Ball که برای کنسول‌‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و ویندوز مایکروسافت در نظر گرفته شده است، در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد. این بازی مبارزه‌ای نقش آفرینی توسط استودیو دیمپس «Dimps» در حال توسعه است. بنابراین و با توجه به اطلاعات بسیار کمی که تا به حال منتشر شده است، احتمال می‌رود علاوه بر انتشار اطلاعات بیشتر، شاهد برچسب رسمی تاریخ انتشار بازی باشیم.

Warhammer 40,000: Eternal Crusade

warrhammer 40000 etrnal crusadeنسخه Eternal Crusade بازی Warhammer 40,000 که در سبک MMO سوم شخص تیراندازی در حال توسعه است، بر اساس دنیای Warhammer 40,000 استودیو Games Workshop ساخته شده است. این بازی که برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود تاریخ انتشار دقیقی ندارد. بازی Eternal Crusade شما را در مقابل دیگر بازیکنان قرار می‌دهد و دارای چندین نژاد مختلف است که هر یک از آن‌ها تکنیک‌ها و ظاهر منحصر به فرد خود را دارند. این بازی از سال ۲۰۱۴ تا به حال در دست ساخت است و شایعاتی مبنی بر Free to Play بودن آن مطرح شده است. با توجه به این که بازی در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد، باید منتظر اطلاعات بیشتری از این بازی از سوی نامکو باشیم.

یک بازی مبارزه‌ای؛ Tekken 7 یا Soulcalibur VI؟

tekken 7 mishima bloodlineیکی از نکات سوال‌ برانگیز در لیست بازی‌های نامکو در E3 امسال، به چشم خوردن یک بازی در سبک مبارزه‌ای است. حال سوال پیش می‌آید که آیا قرار است تاریخی دقیق عرضه Takken 7 مشخص شود و شاهد نمایش‌های این بازی باشیم؟ یا بعد از چهار سال انتظار  نوبت به معرفی نسخه جدیدی از سری بازی‌های Soulcalibur رسیده است؟ می‌توان درصد حضور Takken 7 را بیشتر دانست، اما با توجه به سکوت نامکو، نمی‌توان نظر قطعی در این مورد داد.

 

Dark Souls (5)

Dark Souls III

مقاله مرتبط

  • بررسی بازی Dark Souls III

آخرین قسمت از سری بازی‌های سولز امسال منتشر شد و مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت. همچنین زومجی در بررسی بازی Dark Souls III آن را یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۶ دانست. این بازی قرار است شامل سه بسته الحاقی از سوی استودیو فرام‌سافت‌ور باشد. احتمال می‌رود که این بسته الحاقی، همراه با اطلاعات مختلف آن در E3 امسال رونمایی شود.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده