نویسنده: میثم علی حسنی
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۰

مسابقات Dota 2: گزارش روز پایانی Major مانیل

بالاخره روز نهایی فرا رسید و OG با شکست Liquid اولین تیم تاریخ مسابقات شد که توانست دو تورنمنت رسمی شرکت ولو را قهرمان شود. با بررسی نتایج روز پایانی همراه زومجی باشید.

بعد از ۶ روز مسابقات نفسگیر و جذاب قهرمان دومین تورنمنت فصلی سال ۲۰۱۶ مشخص شد تا با بسته شدن پرونده این مسابقات خود را آماده یک The International بی‌نظیر کنیم. در ادامه نتایج روز ششم را با هم مرور خواهیم کرد:

Newbee-VS-Liquid-major-day-1-Dota-2-Zoomg

در دیدار آغازین امروز دو تیم Liquid و Newbee به مصاف هم رفتند تا برنده آنها راهی گراندفینال تورنمنت شوند. در بازی اول تیم چینی یک بازی عالی را از خود نشان داد و واقعا بازیکنان Liquid حرفی برای گفتن نداشتند. مسابقه بعدی با آغازی خوب برای Liquid همراه بود و آنها توانستند تا کنترل بازی را از دقایق ابتدایی در دست بگیرند تا نتیجه کلی ۱-۱ مساوی شود. در بازی سرنوشت ساز برای ماندن یا حذف شدن هر دو تیم پیک‌های محتاطانه‌ای را انتخاب کردند ولی در نهایت این تاکتیک پوشینگ سنگین Liquid بود که توانست آنها را برنده این دیدار کند تا دوباره به‌مانندِ فصل قبل راهی گراند فینال تورنمنت فصلی شوند.

Liquid-VS-OG-major--Dota-2-Zoomg

مهمترین بازی کل مسابقات محل رویایی OG و Liquid بود تا تیم قهرمان بیش از یک میلیون جایزه را کسب کند. بازی اول توسط Liquid طوفانی آغاز شد تا در کنار عملکرد بسیار بد N0tail تیم Liquid این دیدار را به نفع خود تمام کند. OG که به هیچ وجه نمی‌خواست مکان اول را از دست دهد به کمک درخشش Miracle بازیکنان حریف را در هم کوبید و فاتح این مسابقه شد. Liquid پیک‌هایی مشابه دیدار دوم انتخاب کرد و البته باید به این نکته اشاره کرد که Ban‌های عالی «Fly» کاپیتان تیم OG مانع از انجام تاکتیک های موثر Kuroky و همراهانش شده بود تا نتیجه کلی این رقابت شکستی دیگر برای Liquid باشد. در بازی چهارم Liquid باید پیروز می‌شد تا امید به قهرمانی را همچنان زنده نگه دارد؛ اما OG باز هم با گنک بازیکنان اصلی آنها و کنترل عالی بازی حریف خود را بعد از ۴۷ دقیقه مجبور به تسلیم و گفتن کلمه GG کرد تا برای دومین بار قهرمان یک تورنمنت رسمی شرکت ولو شود.

og cahmpions

بعد از پایان این مسابقات نگاهی به جوایز نقدی تقسیم شده خواهیم انداخت:

Europe OG مقام اول: ۱٫۱۱۰٫۰۰۰ دلار
Europe Liquid مقام دوم: ۴۰۵٫۰۰۰ دلار
China Newbee مقام سوم: ۳۱۵٫۰۰۰ دلار
China LGD مقام چهارم: ۲۵۵٫۰۰۰ دلار

پنجم و ششم: ۲۰۲۵۰۰ دلار

Malaysia Fnatic
Korea MVP Phoenix

هفتم و هشتم: ۱۰۵۰۰۰ دلار

Ukraine Natus Vincere
China Vici Gaming Reborn

نهم تا دوازدهم: ۴۵۰۰۰ دلار

United States compLexity Gaming
Sweden Alliance
United States Digital Chaos
Russia Team Empire

سیزدهم تا شانزدهم: ۳۰۰۰۰ دلار

Europe Team Secret
United States Evil Geniuses
Philippines Mineski
China Wings Gaming

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده