نویسنده: deleted account
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۱۱

شایعه: تصاویر هنری بازی Red Dead Redemption 2 لو رفتند‌ [E3 2016]

با انتشار کانسپت‌‌آرت‌هایی غیر رسمی نسخه جدید بازی Red Dead، طرفداران نسخه قبلی حسابی به وجد آمدند و احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی جدید بازی بالا رفت. با زومجی همراه باشید تا نگاهی به کانسپت‌آرت‌های بازی بیاندازیم.

گرچه هنوز هیچ تایید رسمی برای بازی Red Dead 3 یا Red Dead Redemption 2 اعلام نشده است، اما خیلی از طرفداران مشتاق هستند که این روزها در جریان برگزاری نمایشگاه E3 2016 خبر تایید این بازی منتشر شود. بر خلاف بسیاری از بازی‌ها، تاکنون شایعات بسیار کمی از این بازی منتشر شده‌اند و همین موضوع کمی دل طرفداران را سرد کرده است. شاید هم‌اکنون در فاصله یک روز به E3 2016 انتشار هرگونه خبری بتواند همچون یک بمب، فضای مجازی را منفجر کند.

به تازگی برخی از کاربران فروم جی‌تی‌ای موفق شده‌اند پروفایلی را که مربوط به کارمند سابق راک‌استار است پیدا کنند. این کارمند در پروفایل خود تصاویر هنری جذابی منتشر کرده است که به نظر می‌رسد مربوط به Red Dead بعدی هستند؛ البته امکان اینکه این تصاویر فقط چند تصویر طراحی‌شده‌ی ساده باشند نیز وجود دارد.

این هنرمند که در گذشته در راک‌استار مشغول کار بود و در چند برهه زمانی بر روی بازی GTA V کار می‌کرد، در نهایت این کمپانی را ترک کرد و تصمیم گرفت کار خود را در کرایتک ادامه دهد. البته گمان زده می‌شود هنگامی که او راک‌استار را ترک کرد، در حال کار بر روی پروژه‌ی دیگری نیز بوده است؛ گرچه این خبر از سوی هیچ منبعی تایید نشده است و فقط حدس و گمانی ساده است. البته از طرفی اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، می‌توان به یقین گفت که آن پروژه، نسخه جدید Red Dead بوده است.

این تصاویر هنری - درصورت صحت داشتن - می‌توانند چیزهای جالبی را از بازی فاش کند؛ به‌طور مثال می‌توان این را استخراج کرد که Red Dead بعدی ممکن است همچون GTA V، از چند شخصیت داستانی بهره ببرد. تصاویر هنری منتشر شده، «فعلا» از ویژگی‌های دو شخصیت رونمایی کرده‌اند؛ یکی از آن‌ها، همان گاو‌چران محبوب است که در نسخه قبل نیز او را دیده‌ایم و دیگری به نظر می‌رسد یک شخصیت بومی آمریکایی است. ایده جذابی که در این‌مورد وجود دارد این است که می‌توان این دو شخصیت را - به دلیل تفاوت‌های قومیتی که دارند - در مقابل هم (و نه در کنار هم) تصور کرد. تقابلی که اگر روی دهد، یقینا جذاب و در عین حال احساسی نیز خواهد بود.

البته مجددا متذکر می‌شویم که این تصاویر، هنوز رسما تایید نشده‌اند و ارزش آن‌ها فقط در حد یک شایعه است. البته صرف نظر از اینکه این تصاویر رسمی هستند یا خیر، می‌توان گفت که زیبایی خاصی دارند و به دلیل این موضوع، باید طراح تصاویر را تحسین کرد.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

منبع: GameZone


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده