نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۵۸

تماشا کنید: تریلر جدید Madden NFL 17 گیم پلی بازی را به تصویر می‌کشد [E3 2016]

در رویداد EA Play کمپانی الکترونیک آرتز، تریلر جدیدی از Madden NFL 17 به نمایش درآمده که گیم‌پلی این بازی را به تصویر می‌کشد؛ بازی‌ای که قرار است از لحاظ گیم‌پلی بسیار متعادل باشد. با زومجی همراه باشید.

طی رویداد EA Play که پیش از افتتاح رسمی نمایشگاه E3 2016 آغاز شد، کمپانی الکترونیک آرتز تریلر جدیدی از Madden NFL 17 را با محوریت گیم‌پلی این بازی به نمایش گذاشت. این کمپانی قرار است سه حالت رقابتی جدید با نام‌های Challenger ،Premiere و EA Major را به سری NFL اضافه کند. در این میان، حالت Challenger به بازیکنان امکان می‌دهد که به‌سادگی مسابقات موردنظرشان را راه‌اندازی و میزبانی کنند. مورد بعدی، یعنی Premiere هم مستقیماً توسط الکترونیک آرتز و شرکای‌اش که در حوزه‌ی گیمینگ و غیر گیمینگ فعال هستند، میزبانی می‌شود. سومین حالت بازی هم توسط EA و در سطحی جهانی برگزار می‌شود که ظاهراً جوایز بسیار ارزنده‌ای دارد.

  |  دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

اولین دوره‌ی EA Major قرار است در تعطیلات این هفته‌ی میلادی با حضور هشت بازیکن برتر دنیا در بازی Madden NFL 16 برگزار شود. همچنین EA در نظر دارد که به برنده‌ی مسابقات قهرمانی Madden NFL 17 رقمی معادل یک میلیون دلار را اهدا کند.

نسخه‌ی جدید NFL قرار است از لحاظ تعادل یا همان بالانس در سطح بالایی قرار داشته باشد و از تیم گزارشگری جدیدی هم بهره ببرد.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: Dualshockers


تهیه شده در زومجی