نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۲۶

تماشا کنید: گیم پلی بخش چندنفره بازی Battlefield 1 در E3 2016

الکترونیک آرتز همان‌طور که وعده داده بود، یک ساعت پس از کنفرانس EA Play خود و در آستانه نمایشگاه E3 2016، بخش‌هایی از قسمت چندنفره بازی Battelfield 1 را نیز نمایش داد که می‌توانید در ادامه بخش‌هایی از آن را تماشا کنید.

یکی از هیجان‌انگیز‌ترین بخش‌های کنفرانس EA Play کمپانی الکترونیک آرتز، نمایش گیم‌پلی بازی موردانتظار Battlefield 1 بود. با این حال این کمپانی ساعتی پس از اتمام کنفرانس خود هم نمایشی از گیم‌پلی بخش چندنفره بازی با حضور ۶۴ گیمر ارائه داد که بسیار دیدنی است. یکی از کاربران سایت یوتیوب با نام جک فرگ بخش‌هایی از این نمایش را ضبط و بر روی کانال خود منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید:

|

همان‌طور که در ویدیو هم مشاهده کردید، در بخش چندنفره بازی، امکان استفاده از تجهیزاتی مثل ماشین‌های جنگی و هواپیما‌های دوران جنگ جهانی اول فراهم شده است و به نظر می‌رسد که این بازی هم همانند نسخه‌های پیشین سری بتلفیلد، از یک بخش چندنفره غنی بهره خواهد برد.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده