نویسنده: deleted account
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۳۷

تماشا کنید: تریلر معرفی فصل سوم بازی The Walking Dead

ساعاتی پیش در یک لایو استریم که از وب‌سایت آی‌جی‌اِن پخش شد،‌ تریلر رسمی فصل سوم بازی The Walking Dead منتشر شد. با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.

پس از گذر مدتی نسبتا طولانی از عرضه فصل دوم بازی The Walking Dead کمپانی تل‌تیل گیمز، به تازگی این کمپانی با انتشار تریلر جدید این بازی، جزییات جدیدی را از بازی منتشر کرد. بسیاری از طرفداران پس از پایان فصل دوم و آن سوال بزرگی که بازی ایجاد کرد، در فکر فرو رفتند و به ایده‌پردازی درمورد فصل سوم پرداختند. خبر خوبی که درمورد فصل سوم وجود دارد این است که این فصل نیز با شخصیت محبوب کلمنتاین ادامه خواهد یافت. بعضی‌ها تا قبل از اعلام رسمی تل‌تیل گیمز گمان می‌کردند که این بازی دیگر با کلمنتاین ادامه نخواهد داشت.

| دانلود تریلر با رزولوشن 720p

گرچه کلمنتاین در تریلر منتشر شده از فصل سوم، خیلی به چشم نیامد اما برای بسیاری از طرفداران، مهم حضور او در بازی است. در این تریلر شاهد فردی  همراه با کلمنتاین بودیم که به احتمال زیاد خاویر است. طبق گفته تل‌تیل گیمز، خاویر یکی از شخصیت‌های محوری فصل سوم بازی خواهد بود. به‌علاوه اعلام شد که این دو شخصیت دارای دشمنان و منافع مشترکی خواهند بود و همین موضوع آن‌ها را به هم نزدیک می‌کند. تل‌تیل همچنین تایید کرد که کلمنتاین و خاویر، هر دو در فصل سوم، قابل‌بازی خواهند بود.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

منبع: لایو استریم وب‌سایت آی‌جی‌ان


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده