// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰

بروز رسانی جدید بازی Elder Scrolls Online به بازیکنان امکان جستجو در جهان را می‌دهد [E3 2016]

بازی فوق‌العاده‌ی Elder Scrolls Online جزو بازی‌های پرطرفدار در سبک MMO است. امروز و در جریان کنفرانس کمپانی بتسدا، از امکانات بروزرسانی جدید این بازی رونمایی شد. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

امروز و در قالب کنفرانس مهیج Bethesda در نمایشگاه E3 2016، مشخص شد که بازی Elder Scrolls Online به زودی یک بروز رسانی دریافت خواهد کرد که در آن بازیکنان قادر خواهند بود در دنیای مرموز آن بازی بطور کاملا آزادانه جستجو کنند. بازی در منطقه‌ی موسوم به «One Tamriel» به شما این اجازه را می‌دهد تا آزادانه به تمامی نقاط دنیای بازی سر بزنید و شما را محدود به سطح، مراحل Quest یا اتحاد و سایر موارد نخواهد کرد. کافی است مراحل آموزشی بازی یا Tutorial را به اتمام برسانید تا بتوانید آزادانه به همه جا سفر کنید. علاوه بر این بروز رسانی، مورد دیگری نیز معرفی شد که امکان بازی با بسته‌ی الحاقی The Dark Brotherhood بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان است که پیش از این تنها بر روی پی‌سی قابل بازی بود. این امکان از فردا یعنی ۲۵ خرداد ماه (۱۴ ماه ژوئن) میسر خواهد بود. این بازی همچنین در تاریخ ۳ تیر ماه (۲۳ ماه ژوئن) در کشور ژاپن نیز در دسترس خواهد بود.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده