نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۰

اشاره بتسدا به نسخه بعدی سری Wolfenstein در جریان E3 2016

نسخه جدید سری Wolfenstein یکی از بازی‌هایی بود که انتظار داشتیم در کنفرانس بتسدا در E3 2016 معرفی شود. ولی علی‌رغم اینکه این اتفاق رخ نداد، ولی بتسدا اشاره‌ای به نسخه بعدی این بازی داشته که شاید Wolfenstein: New Colossus نام داشته باشد.

بدون شک یکی از جذاب‌ترین بخش‌های کنفرانس بتسدا در E3 2016 مربوط به معرفی بازی Quake: Champions در ابتدای مراسم می‌شد. ولی به نظر می‌رسد که تریلر معرفی این بازی، اشاراتی نیز به نسخه جدید سری Wolfenstein داشته است. در ابتدای تریلر شاهد یک صفحه دستوری (cmd) بودیم که در آن لیست بازی‌های استودیو اید سافت‌ور دیده می‌شود که شامل نسخه‌های مختلف سری Doom و Wolfenstein  می‌شوند و در تصویر زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

نسخه جدید Wolfenstein

حال اگر به تصویر دقت کنید، می‌بینید که در انتهای لیست بازی‌های سری Wolfenstein  یک بازی جدید به نام New Colossus دیده می‌شود که تاریخ انتشار آن هم بر خلاف دیگر بازی‌های لیست مشخص نیست. البته هنوز به قطعیت نمی‌توان گفت که New Colossus نسخه بعدی سری Wolfenstein است، ولی حضور آن در بین نسخه‌های دیگر احتمال این امر را بالاتر می‌برد. به‌علاوه New Colossus نام یک شعر از اما لازاروس است که هم در روی مجسمه آزادی شهر نیویورک حک شده و هم اینکه بی‌جی بلازکوویچسز، شخصیت اصلی سری Wolfenstein، در پایان نسخه The New Order آن را زیر لب زمزمه می‌کند.

به هر حال باید منتظر اطلاعات تکمیلی در مورد نسخه بعدی سری Wolfenstein  باشیم که البته انتظار نمی‌رود این اطلاعات دیگر در جریان نمایشگاه E3 2016 ارائه شوند.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی