نویسنده: deleted account
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۳

تعداد کاربران بازی Fallout Shelter به ۵۰ میلیون نفر رسید [E3 2016]

کمپانی بتسدا صبح امروز در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه E3 2016 اعلام کرد که اولین بازی موبایلی این کمپانی توانسته تعداد کاربران خود را به رقم خیره کننده‌ی ۵۰ میلیون برساند. با زومجی و جزییات خبر همراه شوید.

جدیدترین اخبار حاکی از آن هستند که اولین بازی موبایلی کمپانی بتسدا، یعنی Fallout Shelter، موفق شده است خود را دل خیل عظیمی از طرفداران جا کند. در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی بتسدا در E3 2016 رسما اعلام شد که این بازی توانسته به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کند و تعداد کاربران خود را به ۵۰ میلیون نفر برساند.

شاید بتوان این موفقیت را مدیون رایگان بودن بازی Fallout Shelter دانست؛ با این حال رقم ۵۰ میلیون نفر رقم کمی نیست و نمی‌توان به سادگی از کنار آن عبور کرد. گرچه تاکنون هیچ اطلاعاتی درمورد میزان درآمد بتسدا از این بازی منتشر نشده است، اما گزارشات اخیر می‌رسانند که این بازی برای این کمپانی، حسابی پول‌ساز بوده است.

بتسدا در صفحه رسمی خود در توییر گفت:

به‌خاطر اینکه [به همت شما] Fallout Shelter به یک بازی بسیار بزرگ تبدیل شده، یک میلیون‌بار از شما تشکر می‌کنیم! سال دیگر با بیش از ۵۰ میلیون کاربر [بازی را ادامه خواهیم داد.]

در جدیدترین اخبار مربوط به این بازی صبح امروز خواندید که این بازی قرار است یک بروزرسانی جدید دریافت کند و بعد از آن هم برای رایانه‌های شخصی عرضه شود؛ این موضوع قطعا تعداد کاربران بازی را بالا می‌برد. در بسته‌ی بروزرسانی جدید این بازی محتواهای جدیدی گنجانده شده تا تجربه‌های جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار دهد. اکنون به لطف این بسته  شما می‌توانید Dweller ها را به ماموریت‌های مختلف بفرستید. همچنین مکان‌های جدیدی هم مثل Super Duper Mart به بازی اضافه خواهند شد. به‌علاوه دشمنان جدیدی وجود خواهند داشت که برای مبارزه با آن‌ها می‌توانید از یک سیستم مبارزات جدید بهره ببرید.

Fallout Shelter سال گذشته عرضه شد و توانست در چندین عرصه موفق ظاهر شود. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد کنفرانس بتسدا، جمع‌بندی این کنفرانس را از زومجی بخوانید.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده